becky84

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Min kväll

Av becky 84 - 13 mars 2010 00:01

Det blev tyvärr ingen sushi för min del idag utan vi testade ett nytt ställe idag, så jag tog en ungsbakadpotatis med skagenröra, väldigt gott och mättande, var så mätt så jag blev illamående. Varför kan man inte lära sig och sluta äta när man är mätt?


Resten av kvällen har vi varit hos Emils arbetskompis. Älsklingen skulle hjälpa han med nån data grej. Jag och Cora satt och såg på lets dance. Jag har inte alls följt det den här gången men gissade helt rätt på vem som skulle åka ut. Självklart vart det Molly, hon var för vanlig eller vad man ska säga. Willy gillar ju hela svenska folket och dom andra paren var ju skit duktiga ikväll, så det var rätt så uppenbart eller??


Sen vi kom hem så har jag städat lite här hemma. Förstår inte hur det kan bli så skitigt så snabb. Men nu är det iaf ordning och reda igen, ska bara dammsuga men det får jag göra imorgon bitti.


Nu ska jag hoppas in i duschen och pyssla om mig själv innan det är sussdax.


Hoppas ni har haft en mysig fredagskväll!


 

 
 
lis

lis

13 mars 2010 08:54

sv: hej! jag har egentligen inte tagit bort den utan har gjort tre ... istället för att skriva - sen har jag bara gjort punkterna i samma färg som bakgrunden :) lätt fixat!

http://detfinnsbarajag.bloggagratis.se

 
H

H

14 mars 2010 11:53

Vad snäll du är, men det är nog inte riktigt så. :)

http://myskinnydreams.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards