becky84

Alla inlägg under juni 2010

Av becky 84 - 8 juni 2010 13:29

Just nu håller jag på at göra i ordning mig inför arbetsförmedlingsmötet och ser på Oprah samtidigt. Idag intervjuar hon Withney Houston.

Jag har alltid älskat hennes röst och hennes musik.

  

Finns det nån vackrare kvinna?

Av becky 84 - 8 juni 2010 00:24

Nu är det snart dags för sängen.

Imorgon ska jag på möte hos arbetsförmedlingen. Då måste man vara full av energi annars kanske dom lurar in mig i nått igen.

Varje gång jag har varit där så har det slutat med att jag har fått göra nått jag inte vill eller att jag absolut inte ens fattar vad vi kom fram till.

Måste medge att jag är väldigt nervös inför det här mötet, jag måste stå på mig den här gången.

Håller tummarna på att jag har en bra handledare den här gången.


Sängen var det ja, Sov gott allihopa.



Av becky 84 - 7 juni 2010 20:35

Sitter framför tvn och dricker is kaffe.

Håller på att skria mitt första cv och det får en att tänka på en massa.

Båda posetiva och negativa saker men främst på hur mycket jag har vuxit som person dom sista åren. Jag är mycket starkare och lyckligare nu än vad jag någonsin har varit och det ska jag faktiskt var stolt över. För det är tack vare mig själv som det här har hänt. Jag har stått på mina egna ben och tagit dom här stegen alldeles själv.

Många människor runt omkring mig har svikit mig under årens lopp men jag har ändå tagit mig  hel ur det hela.

Det finns inget jag inte kommer kunna ta mig igenom!


Av becky 84 - 3 juni 2010 21:06

Min nya frisyr blev så jäkla bra. Självklart har jag redan glömt vad hon som klippte mig hette. Men kommer absolut fortsätta klippa mig där.


Efteråt gick jag och hälsade på 2 killkompisar. Babblade på som vanligt och är helt säker på att dom blev trötta av att lyssna på mitt babbel.

Resten av dagen har jag sprungit på stan och shoppat en massa. Bland annat så hittade jag äntligen en glas - värmeljus- hållare som jag har letat efter hur länge som helst.

Idag tog ju alla 3:orna studenten här på ön så det var hur mycket folk som helst på stan.

Jag gick iaf över 12.000 steg på stan idag så det är bra iaf.


Nu sitter jag framför dator och dricker is kaffe och bara slappar en stund. Älsklingen är så duktig och är ute och springer.


Av becky 84 - 3 juni 2010 09:55

God morgon världen!

 

Hoppas att ni har sovit gott och är utvilade precis som jag.

Idag ska jag då gå och klippa mig, har nämligen inte gjort det på et ½ år och nu är det dags!

Håller tummarna på att det blir rätt och jag går nöjd därifrån.


Har nu iaf ätit frukost och varit ute med Cora. Frukosten idag blev yoghurt och special K röda bär. Var meningen jag skulle äta gröt men sylten var slut.


Nu fixa iordning sig och sen gå ner på stan.

Dagens morgonvikt 55,7

Av becky 84 - 2 juni 2010 22:26

Idag har jag bestämt mig för att börja om från början med träningen.

Börjar äntligen bli frisk och har fått tillbaka energin igen.

Älsklingen har börjat springa igen och jag önskar att jag orkade det med. Ska iaf göra ett försök imorgon så får vi se hur det går.

Ska iaf minst gå 15.000 steg/dag. Idag har jag lyckats klara det.


Mitt första mål är att väga 55.5 tills på lördag.


Start vikt: 56,3.

Av becky 84 - 2 juni 2010 21:26

Var på stan och shoppade med Jessica och lilla J idag. Riktigt skönt att komma ut från lägenheten och göra något. Jag hittade iaf en ny jacka och ett par nya skor. Har letat efter en jeansjacka nu i evigheter och blev överlycklig när jag äntligen hittade en.

Snygg eller ful?

Av becky 84 - 2 juni 2010 17:02

Var ju på bio med några tjejkompisar och såg Sex and the city 2 igår kväll.

Har hört att filmen skulle vara dålig och var rädd för att även jag skulle tycka det. Som tur var så gillade jag den, tyckte att den var roligare än ettan.

Det enda som jag tyckte var lite tråkigt var att än en gång var de Carries relationen som det tjaffsades med. Tyckte att det hade varit roligare om det hade varit lite mer fokus på någon av dom andras realtioner.


Vilken tyckter ni var bäst 1 eller 2?

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards