becky84

Alla inlägg den 7 april 2010

Av becky 84 - 7 april 2010 20:33

Dagen har varit hemsk och jag har hatat varje minut av det.  Som tur är mpr jag bättre nu.

Sitter och ser på tv och äter lite choklad.

 Vad hittar ni på ikväll då?

Av becky 84 - 7 april 2010 09:48

God morgon allihopa,


Idag blev det en liten sov morgon. Önskar verkligen att jag hade blivit piggare av det och inte tröttare. Av någon anledning är kroppen helt off idag. Har inte kommit på anledningen ännu men jobbar på det. Kanske har jag haft en jobbig natt med mardrömmar men att jag inte minns det bara. Hoppas iaf på att jag piggnar till snart.

Idag ska jag nämligen till sjukgymnasten. Ska bli grymt skönt att komma igång och börja jobba med min rygg igen, nu är det bara energin som fattas.


Förresten för er som tycker att jag ältar mitt liv har jag bara en sak att säga hopp upp och ta er nånstans!

Tror ni på allvar att jag tycker det här är kul? att jag gör njuter av att vakna mitt i natten och gråter som ett barn men jag har ingen aning om varför?  Att jag drömmar mardrömmar 8 av 10 nätter och kan inte sova, att jag är helt slut i kroppen hur mkt eller lite jag än sover? Tror ni inte jag önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och sen bara PUFF  så var allt bra? Jag är riktigt less på det här och det blir inte bättre av att folk tjatar på mig om allt jag borde göra och inte göra. Jag gör så gott jag kan! Jag klarar mig helt perfekt utan erat tjat. Skaffa er något annat att lägga energin på ist!


Med vänliga hälsningar // lilla jag =)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards