becky84

Alla inlägg den 19 april 2010

Av becky 84 - 19 april 2010 23:50

Har precis skrivit klart brevet till min bror i Estland. Det blev 4 A4 sidor och nu har jag kramp i fingrarna, självklart är det värt det.

Måste säga att jag tycker de känns jätte tråkigt att jag inte kan träffa dom oftare. Vill ju verkligen lära känna dom. Systern har det ju gått bra med men brodern har jag bara träffat en gång. Jag vet att jag kommer att träffa han mååånga ggr till men vill som vanligt att allt ska ske NU!!

  

 

 

Av becky 84 - 19 april 2010 20:18

Har redan gått över 2o.ooo steg=). Kan ju säga att båda jag och Cora är trötta ikväll.

Imorgon ska jag ha lika mycket energi och jag ska fixa det igen!

Nu sitter vi allihopa i soffan och bara myser. Snart börjar Svenska hollywood fruar som jag självklart ska se.

Brukar ni se det med och i så fall vem gillar ni bäst?


  


Av becky 84 - 19 april 2010 15:28

Träningen idag gick faktiskt bra. Kroppen orkade mycket mer än sist, men kan säga att jag är helt slut nu.


Var förbi Åhlens och köpte en titan stekpanna med. Vi har lyckats förstöra våran. Tycker att den är absolut den bästa stekpannan jag har haft. Stor och rymlig och fräsch!


Nu är det dags för att gå ut med Cora på en skön och solig promenad.

Kommer nog lyckas gå mina 2o.ooo steg idag, har ju redan gått över 13.ooo


Av becky 84 - 19 april 2010 11:51

Idag kom jag upp runt 6 fast att jag var sjukt trött när älsklingen väckte mig.

Jag och Cora gick på en powerwalk som vanligt. Vi gick en ny väg idag och det uppskattades av henne. Hon fick springa mer lös och det gick i 180 hela tiden.

Vi var ute i över 1 timme ( 63min).

Det är verkligen skönt att ha en hund. Tack vare Cora kommer jag ut en massa om dagarna.


Till frukost blev det äggröra idag, väldigt gott och väldigt länge sen jag åt det sist.

Nu ska jag se lite tv innan jag ska iväg och träna ryggen. Självklart går jag dit i det här underbara vädret.

Har bestämt att jag ska försöka gå upp mot 2o.ooo steg per dag.


Vad gör ni idag?

Av becky 84 - 19 april 2010 06:21

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards