becky84

Alla inlägg den 22 april 2010

Av becky 84 - 22 april 2010 20:47

Ikväll är jag riktigt trött! Men jag hann iaf med allt utom 2o.ooo steg. Det kommer bli runt 16.ooo Bättre än inget alls.

Idag var det jag som lagade middagen och jag bakade även kladdkaksmuffins. Självklart blev allt super gott, det var ju jag som lagade det ;)

Tyvärr åt jag för många muffins och nu ser jag ut att vara höggravid. Inga mera muffins på ett tag det har varit alldeles för mycket sånt den senaste tiden. Vart tog diciplinen vägen?


Har även fått hem fotografierna som jag beställde på nätet åt min bror i Estland. Så imorgon ska jag skicka iväg dom. Nu väntar jag bara på sängkläderna och handdukarna som vi har skickat efter. Får dom nog nästa vecka.


Snart ska jag se lyxf'ällan och vika tvätt. Vad ska ni göra då?

 

Tack så jätte mycket för alla kommentarer, ni är verkligen super gulliga!


Av becky 84 - 22 april 2010 16:28

DEPRESSION is not a sign of weakness,

  it is a sign that you have been tryin to be strong for too long.

Av becky 84 - 22 april 2010 12:29

Nu ska man iväg på mötet.

Jag har iaf hunnit tvätta och duscha både mig och Cora.

Så skönt att ha dagar som man verkligen håller igång. Tråkigt att det är sånt skit väder annars hade jag gått till mötet men nu blir det bussen!


Höres senare!



Av becky 84 - 22 april 2010 06:26

Då var uppe med tuppen igen. Jag har sovit extremt gott inatt och var pigg när Emil väckte mig.

Cora började morgon en med att spy 2 ggr, stackars lilla prinsessa!


Idag har jag lite saker jag ska fixa med:


¤ Cora ska badas.  

¤ Jag ska badas.  

¤ Tvätta.

¤ Tid hos L-A.  

¤ Lämna in lite papper.

¤ Dagliga promenaderna.

¤ Försöka gå 2o.ooo steg

¤ Morgon powerwalk


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards