becky84

Alla inlägg den 23 april 2010

Av becky 84 - 23 april 2010 23:03

Sitter och ser Disturbia på kanal 5 nu.

Har sett den förut men glömt bort den. Så nu sitter man och biter på naglarna av spänning.Det är ju en väldigt bra film iaf!

Har ni inte sett den så gör det =)

Har ni sett den och vad tycker ni om den isf?

 

Av becky 84 - 23 april 2010 21:22

I did it again! Precis gåt töver 2o.ooo steg. Kommer ännu gå en sväng till.

Sen var jag ju och tränade hos sjukgymnasten med och det gick både bra och dåligt. Benen ville inte springa på deras crosstrainer idag men jag  orkade precis allt annat och mer därtill. Nästa gång blir det på måndag.


Vad har annars hänt?

Jag och älsklingen har varit och storhandlat. Tror vi har mat för 3 månader nu haha. Riktigt skönt att ha det gjort. Sen för att vi var så duktiga så käkade jag sushi och älsklingen pizza.

Det finns inget godare än sushi, kan verkligen inte få nog av det. Tror jag ska äta det imorgon igen.

Hur har det gått för er?

 

Av becky 84 - 23 april 2010 12:23

Jag råkade somna efter maten med en liten söt Cora brevid mig. Vaknade av att hon skällde på brevbäraren. Då var klockan fem i tolv. Vilken tur att jag vaknade har ju tid vid sjukgymnasten halv två, och jag ska gå dit.


Kände mig väldigt slö för ett tag sen men bestämde mig för att det ska inte hindra mig! Jag ska dit och träna, så är det bara. Känner mig lite piggare nu.

  



Av becky 84 - 23 april 2010 07:48

Idag blev det 1 timmes powerwalk. Cora verkligen älskade de. Hon fick springa lös på ängar eller vad man nu ska kalla det.

Det är verkligen underbart med sol ute. Är lite trött i benen nu och det känns bra. Första ordentliga powerwalken på flera dar.


Nu har jag precis ätit frukost och även idag blev det äggröra. Jag är nu mätt och belåten och ska vila maten lite. Cora ligger redan och sover =).


  

Av becky 84 - 23 april 2010 06:13

Hoppas ni har sovit gott, det har jag iaf.  

Jag drömde om att jag var med i en modell tävling och jag fick ha dreads. Tydligen var jag grymt snygg i det :)). Dom andra modellerna blev utbjudna på resturan varje kväll men jag fick inte vara med eftersom jag åt "normal" vilket självklart var för mycket i deras ögon. Vadå mobbning!!!


Nu sitter jag iaf och dricker kaffe och ska snart ut på powerwalk med Cora. Det är ju äntligen sol ute så nu ska vi gå extra långt. Måste ju utnyttja dagarna med sol.

Annars har jag inte så mycket jag ska göra förutom att träna halv 2.

Vad ska ni hitta på?

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards