becky84

Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

Paket

Av becky 84 - 15 juli 2009 15:52

Hade fått en lapp om att jag skulle hämta ut ett paket.

Så jag blev helt överlycklig och trodde att det var min dvd som jag hade beställt, men när jag sätter mig vid datorn och ser att jag fått mejl där det står att dvdn inte kommer förrens om 1-2 veckor!!!

Då börjar jag fundera på vad det kan vara.

Tänkte då på att det kanske är korten som min systers fosterdotter tog när vi var i Estland och skulle skicka till mig.

Så jag traskar bort för att hämta paketet.

Damen i luckan ger mig ett gigantiskt paket och ser hur chockad jag såg ut och frågar.

Damen: - jag ser på dig att du är chockad.

jag: - ja, det här var inte vad jag hade tänkt mig!

Damen: - lycka till!

Jag går ut och tänker för fullt på vad det kan vara och vem har skickat paket till mig!!

Ringer Emil för att berätta

Jag: - jag har fått ett gigantiskt paket och jag vet inte vem det är som har skickat. Jag har inte beställt något. Vet du något om det??

Emil: - BRA! då har mina tyg mattor till bilen kommit!

Tror ni man kan  bli mer besviken???

Åh!! jag ville ju ha ett stort hemligt paket!

bloglovin  
 
jackie

jackie

15 juli 2009 21:41

sv: okej, du kommer nå den snart! kämpa på :)

tack så mkt... fast det är den inte, och mina höfter är överallt.. fan >

http://jackiesstrength.bloggagratis.se

 
H

H

15 juli 2009 21:56

Haha, vad irriterande! :) Nej, jag var som tur inte helt slutkörd, men nu är jag. Jag har som du förstått inte hunnit gå, men på stegraknare.se kan man omvandla steg ju. Och min 52 minuter cykling blev 10250 steg, plus mina dryga 5000 gådda (konstigt ord, hehe), så det är ju över 15000 iallafall. :) Kram!

http://mhb.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards