becky84

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av becky 84 - 3 oktober 2009 23:16

Nu börjar jag bli riktigt trött.

Ska vi säga natti??  


Av becky 84 - 3 oktober 2009 21:15

Jag har en riktig mysig kväll här ute hos emils föräldrar.

Vi har ätit pizza eller dom åt pizza och jag beställde en pasta rätt med oxfile och gorgonzola eler hur man stavar det.

Det var faktiskt gott.

Sen bar det ut med älsklingen och min prinsessa så hon kom ut och pinka lite.

Var förbi affären och köpte lite natur godis och sen hit igen för fika stund.

Har suttit och snackat en massa nu och lyssnat på en massa roliga historier.


Har nu precis druckigt en chai latte och är helt varm och go efter den.

Gillar dock inte den här mixen lika mkt som den andra som jag köpte på fastlandet.

Den här är nästan för söt.


Känner mig så hemskt avslappnad :)






Av becky 84 - 3 oktober 2009 15:49

Jag och Cora har varit ute på lång promenad i den här hemska blåsten.

Fick nån energi kick och bestämdemig för att gå ut.

Skönt att förkylningen är på väg bort och att man börjar få tillbaka energin.

Nästa vecka då jäklar ska det tränas.

Åker till Estland nästa lördag ju och kommer vara borta i 1 vecka så jag får träna som en tok nu veckan som kommer.


Nu är jag på G igen!


Av becky 84 - 3 oktober 2009 13:25

Idag fick jag sovmorgon till kl 10.

Vaknade av att älsklingen spelade magnus uggla på högsta volym.

Var bara att gå upp och sen ut med prinssesan, hem igen och hoppa in i duschen.

Det blev lite små bråttom eftersom vi skulle åka ut till älsklingens föräldrar.

Åt lite frukost och packade det vi skulle ha med oss och sen bar det av mot röda korset.

Vi har rensat ur förrådet och lämnade en massa grejjer till röda korset.

Jag har köpt en massa grejjer som jag inte använder längre.


Nu är vi iaf här ute och jag tycker det är såå mysigt.

Jag kommer nog inte göra så mkt.

Emil hjälper sin pappa med att bygga garage här ute.

Jag ska nog borsta lite på Cora och bara ta det lugnt.

Vi får se om vi stannar tills imorgon eller om vi kommer åka hem ikväll.

Kanske kommer även äka förbi en kompis innan vi sticker hem.


Så vad hittar ni på då?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards