becky84

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av becky 84 - 7 oktober 2009 14:36

Nu är man hemma igen.

Var meningen att jag skulle bara hem efter praktiken, ut med Cora och sen på stan och handla presenter men så blir det inte.

Tiden räcker inte till, om 1½ timma ska jag tvätta och då känns det onödigt att stressa sig ner på stan och sen hem igen.

Har ju hela dagen på mig imorgon, så jag gör det då ist.


Idag har jag fått hem min mysdress som jag fick av älsklingen.

Den är så sjukt skön. Kommer jag någonsin vilja gå i något annat nu??

Min rumpa ser så fin ut oxå ;)


Praktiken gick bättre idag än på länge.

Killen som jag har haft lite problem med var faktiskt snäll idag och lät inte så sur emot mig.

Hoppas på att det fortsätter så.

Så jobbigt när man inte kommer överens med personer som man träffar dagligen.


Nu ska jag dricka chai latte och läsa lite bloggar.





Av becky 84 - 7 oktober 2009 09:25

Hoppas ni har sovit gott!

Det har iaf jag, bestämde mig för att sova lite längre så nu blev det lite bråttom.

Har bestämt mig för att ta bussen ist för cykla i de här skit vädret så jag måste hemifrån tidigare.


Till frukost blev det iaf chai latte och en macka.

Är inte hungrig alls utan äter bara för att jag ska ha energi under praktiken och för att bli varm.

Chai latte är ju alltid gott:)


Nej, nu måste jag dra en vi hörs senare??


Ha det toppen så länge!

Ciao!!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards