becky84

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av becky 84 - 20 oktober 2009 22:08

Har nattat älsklingen och fixat och ordnat i lägenheten.

Jag har även fyllt i alla papper till försäkringskassan, hoppas på att allt har blivit rätt så det inte blir en massa problem den här gången med.

Självklart har jag tappat bort ett kvitto till soc som jag måste lämna in.Även där hoppas jag att dom har översende denna gång.

Det har varit så mkt den senaste tiden och jag har varit oerhört virrig.


Ikväll höll jag på att glömma att gå ut med lilla cora. Som tur var kom jag på det innan det var försent.

Hon led inte av det så ni behöver inte få för er att jag misssköter henne.

Snart ska vi gå ut på den sista kvällspromenaden innan det är dax för sängen.


Imorgon är det praktik som vanligt och jag har nu köpt koffeintab så jag kommer vara pigg och glad imorgon.


Har tyvärr inte gått 15.000 steg idag men kommer iaf gå runt 11.000

Träningen har kommit lite i skymundan men ska försöka ta tag i det igen.

Men kommer inte börja träna förrens jag känner att kroppen orkar.



Av becky 84 - 20 oktober 2009 13:29

Hej allihopa,

Sitter i soffan och ser på the hills med mina snygga naglar och min underbart gulliga vovve.

Har precis kommit hem från en lång promenad med Cora.

Riktigt skönt promenad väder idag så funderar på att gå till L-a idag.


Har börjat bliriktigt trött på dagarna.

Hoppas att det försvinner snart.

Vill vara full med energi!


Nu tillbaka till the hills. Vad tycker ni om de nya säsongen?



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards