becky84

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av becky 84 - 5 oktober 2009 22:57

Nu ligger man i sängen med en snussande Cora och älskling brevid en.


Ikväll har jag varit hos J och sett svenska hollywood fruar. Måste säga att det var faktiskt kul att se och att jag kommer att sakna dom. Hoppas att dom gör flera avsnitt.

Har nått svagt minne om att Anka ska få en egen serie el har jag drömt det?

Jag hade det iaf jätte trevligt hos J som alltid.


Fick en mysig promenad med älsklingen och cora hem igen.

Ett mysigt slut på dagen.


Nu blir det sova för hela slanten för jag är helt slut och har lite värk i ryggen.

Ska till sjukgymnasten imorgon och då ska han få kolla upp ryggen och se vad jaghar gjort med ryggen.


God natt på er där ute!


Av becky 84 - 5 oktober 2009 19:13

Nu har jag nästan gjort allt.

Ska bara bola ny tvättid till på fredag, så jag kan tvätta dagen innan vi åker ifall det är nått jag missar på onsdagen.

På lördag morgon åker vi mot fastlandet och sen blir det båt till tallinn på kvällen.

Åhh jag längtar så, det är verkligen inte långt kvar nu!

Kommer verkligen bli kul.



To do today:

Varit ute med Cora på morgon promenad

Ätit frukost

Varit på praktik

Diska x 2

Möte med L kl 15.3o

Handla mat

Boka båtbiljett till lördag

Dammsuga

Fixa ny tvättid

Lång lunchpromenad med Cora


Nu ska jag vika sängkläder med älsklingen.


Av becky 84 - 5 oktober 2009 14:55

Har nu diskat klart och städat rent i köket.

Jag var även ute på 1 timmes promenad med Cora.

Gick förbi hund affären och skulle köpa ben till henne.

Även den här gg var det en ny som jobbade där och som vanligt visste dom inget.

Börjar bli väldigt irriterande.

Hoppas på att den tjejen som jobbade där när jag var där första gången jobbar snart!


Jag ska snart på mötet som jag glömde gå på sist och fick boka om.

Skönt att få det överstökat.


Alltså allvarligt är du pissed off på mig så berätta vad jag nu har gjort och undvik mig inte!



Av becky 84 - 5 oktober 2009 12:55

Nu är man hemma igen efter praktiken.

Tyvärr såkade jag sträcka lägnd ryggen idag när jag lyfte varor.

Jäklar, vad det strålade till i ryggen och nu har jag ont, men tänker inte det låta hindra mig!

Nu är jag äntligen frisk och full med energi att börja med allt igen.

 


To do today:

 

Varit ute med Cora på morgon promenad

Ätit frukost

Varit på praktik

Diska x 2

Möte med L kl 15.3o

Handla mat

Boka båtbiljett till lördag

Dammsuga

Fixa ny tvättid

Lång lunchpromenad med Cora


Nu är det en liten tjej som vill ha uppmärksamhet så jag får vara klar här för nu.




Av becky 84 - 5 oktober 2009 09:40

Äntligen är man inne i rutinerna igen :)

Skriver mer när jag kommer hem från praktiken.


Har ni haft en bra helg??

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards