becky84

Alla inlägg under november 2009

Av becky 84 - 25 november 2009 09:34

Praktik. Skriver när jag kommer hem.

Av becky 84 - 24 november 2009 00:29

Nu ska jag sova.

Är nog tröttare än vad jag tror.

Har fixat iordning lägenheten så den är fin när babe vaknar imorgon.

Ska bara fixa iordning mig med och sen sängen.

Natti natti

Av becky 84 - 23 november 2009 23:46

Mår illa som satan!

Av becky 84 - 23 november 2009 16:05

Idag blev det ingen praktik.

Har så ont i min rygg, ska kolla upp det imorgon.

Önskar verkligen at ryggen blev bra nån gång så jag kunde börja träna ordentligt igen. Saknar det!


Har tappat min matlust igen.

Det enda jag typ vill äta är ingrid marie äpplen.

Mat butiken där jag bor har självklart bara små sånna.

Jag vill ha gigantiska.

Älsklingen får vara så snäll och köra mig till affären sen.

Ska iaf försöka äta lite annat med.

Får äta små portioner helt enkelt.


Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite tv och njuta av min tiger balsam in smörjda rygg som bara bränner gott :D


Hur går det för er där ute?

Har ni tränat idag och isf vad?


Av becky 84 - 21 november 2009 19:50

Har så jävla ont i ryggen. Massage tack!

??

Av becky 84 - 20 november 2009 21:57

where are you bitches??

Av becky 84 - 20 november 2009 18:57

Jag är helt slut.

Är så mätt. Ikväll blev det kycklingvingar med pommes.

Har typ blivit beroende av pommes haha.


Förresten idag på bussen på vägen hem så steg en yngre kille på bussen.

Ni vet en sån där kille som tror att han är sååå oemotstånlig och snyggast i världen.

Hur som jag satte där i min värld och lyssnade på min musik när jag helt plötsligt inser att jag sitter och slickar mig om läpparna, så där porrigt.

Killen på bussen sitter och verkligen stirrar på mig som om jag gjorde det mot honom.

Vad kan man göra en sån situation?? Jo börja asgarva!!

Jag kan verkligen klanta till det!!

 


Någon annan som har lyckats med något liknande??


Av becky 84 - 20 november 2009 13:23

I 15 min sen full fart igen.

Får inte mer än 15 min lugn och ro på fredagarna innan jag ska iväg på nästa sak

Sitter här och äter på ett äpple för att få i mig något innan jag ska iväg igen.


Har precis varit ute i solskenet med Cora.

Idag verkar hon väldigtglad och full med energi.

Tror hon tyckte det var skönt att slippa ha på sig täcket när vi var ute.

Ska strunta ha det ikväll med och se om hon är lika glad.

Det vill säga om det är bra väder.


Nu ska jag sticka igen.

Vad har ni gjort för kul idag?




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards