becky84

Alla inlägg under november 2009

Av becky 84 - 3 november 2009 15:08

.. är man nu. känner mig så fräsch och ännu väldigt pigg.

Vill bara träna mer och mer.

Men måste ta det lugnt s jag inte tröttnar bara efter några dagar.


Har nu bestämt mig för att jag det jag vill är att ha en mer tränad kropp och inte bara tänka på vikten hela tiden.

Kommer nog gå ner i vikt med, men i första hand koncentrerar jag mig på att få mer tränad kropp och äta nyttigare och hälsosammare.

Så nu tar jag allt som det kommer.

Bantnig funkar ändå inte i längden..man tröttnar alltid till slut, iaf för min del.

Jag vill må bra:)

 


Nu ska jag äta upp mitt mellanmål och sen dra till bussen!

Höres senare under kvällen.

Ha det toppen!!


Av becky 84 - 3 november 2009 13:26

Jag har varit och tränat!! Första gången på några veckor nu.

Gud vad det känns skönt i kroppen.

Hela min kropp bara skakar.

Vet ej om det beror på träningen eller attj ag just plockade bort den äckligaste/gigantiska fästingen i världen på Cora.

Säger bara blä..

Efter psykologen blir det att åka och köpa fästingmedel och smörja in damen.


Men nu tillbaka till träningen.

Det gick faktiskt riktigt bra och jag är väldigt stolt över mig själv.

Tog det dock väldigt försiktigt pga att jag inte tränat på ett tag.

Kroppen var verkligen full av energi!

Tack vet jag koffeintab!!

 

träning


Nu ska jag ut på en promenad med Cora! Ciao!!!



Av becky 84 - 3 november 2009 10:00

Idag är man go och glad och full av energi!

Ska straxt iväg och träna min stackars rygg.

Det var ju ett tag sen.


Hoppas allt är bra med er där ute!

Av becky 84 - 2 november 2009 23:57

Har haft en riktigt dålig dag men lovar vara tillbaka imorgon.

Skulle bli glad om man kunde få lite pepp kommentarer :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards