becky84

Alla inlägg under november 2009

Av becky 84 - 20 november 2009 09:42

Jag måste på allvar börja komma ihåg att vattna blommorna!

Får väll skriva påminnelselappar lite här och där i lägenheten.

 

Av becky 84 - 20 november 2009 09:14

Hoppas att ni har sovit gott där ute.

Själv har man sovit helt ok.

Cora verkar inte komma till ro på nätterna och springer bara fram och tillbaka mellan sovrummet och vardagsrummet.

Vid halv sju imorse väckte hon mig och ville hoppa upp i sängen och sova hos mig, vilket hon aldrig gör annars.

Självklart fick hon det.

Har ni nå tips på vad jag kan göra med henne så hör gärna av er.

Det kanske är bara jag som är nojjig.

Vill bara att min lilltjej ska må BÄST.


Har nu varit ute med henne och ska snart iväg på praktik.

Kommer bli en stressig fredag som dom senaste fredagarna men jag ska nog fixa det!


Ha en toppen dag så höres vi senare:)

Tack så jätte mkt för alla kommentarer



Av becky 84 - 19 november 2009 21:37

Har fått tips på en ny blogg  http://hotgossips.blogg.se/

Ni måste läsa det är skit kul!!

Så nu har man nått att göra när man har tråkigt!


Av becky 84 - 19 november 2009 16:06

Har köpt en ny mascara som jag tänker testa, Loreal extra volume Collagene

Har ni testat den?? vad tycker ni isf?

 

Av becky 84 - 19 november 2009 15:33

Passet gick riktigt bra.

Gjorde allt som jag skulle göra fast att kroppen var seg.

Bestämde mig för att ta det lugnt igenom allt och inte  stressa och det gick ju bra :)

Nu är man hemma igen och myser med Cora, snart kommer älsklingen hem med.

Greeeaaat!


Av becky 84 - 19 november 2009 12:29

Ska iväg och träna nu :)

Måste bli stark och snygg!!

träning  

Av becky 84 - 19 november 2009 12:02

Idag är det en ny dag!


Jag tror att Cora typ hatar mig.

Hon gillar inte alls att vara klippt. Konstigaste är ju att hon har varit det tidigare...

Tycker hon har bytt personlighet lite med. Bara det att hon typ slänger i sig maten nu.

Iofs så är det ju bra för hon behöver lite underhudsfett.

Har börjat ångra mig lite med att jag klippte henne.

Tänk om hon fryser?
Hon sov knappt på hela natten. Låg och skakade som en vibrator typ.

Är detta normalt?

Sen luktar hon ju inte som förut heller och jag tror inte hon gillar det heller.

Men som sagt om 1 månad har hon ju mkt av pälsen tillbaka.

Har iaf beställt ett vintertäcke och en stickad tröja till henne.


Klippte ju henne av kärlek så hon skulle slippa alla sina tour och personligern tycker jag att hon är skit söt!

Eller vad säger ni??

 

Så här låg hon och sov i min famn hela kvällen typ.<3




Av becky 84 - 18 november 2009 21:37

Före


Efter

 

Det är verkligen en helt annan hund.

Nu liknar hon en Jack russel.

Är glad att hon slipper alla tovur och allt skit nu.

Hon är så grymt söt, nu inser man verkligen hur liten hon är.<3


Vad tycker ni blev hon söt?



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards