becky84

Alla inlägg under december 2009

Av becky 84 - 21 december 2009 20:32

Ikväll har jag bara pysslat om mig själv.

Jag och älsklingen tog ett mysigt bad med en massa badskum.

Luktade så gott.

Nu har man rakat benen och smörjat in mig med smultronlotion.

Jag luktar godis.

Känner mig så fräsch!!


Nu ska jag lägga mig i soffan och kramas med Cora och se på tv.


 

Av becky 84 - 21 december 2009 14:28

Im so fucking sexy!

Av becky 84 - 21 december 2009 09:21

Börjar nu.

Ska snart iväg till praktiken. Hoppas på att ha energi och lust att ta mig igenom alla timmarna, för nu är jag inte precis pigg.


Vikten: 56.7kg

Har gått upp lite sen jag slöt i tävlingen. Men ska kämpa lite själv med den:)


Ha en toppen dag allihopa!

 

Av becky 84 - 20 december 2009 13:43

Jag har hoppat av tävlingen.

En tjej undrade varför jag var med i BL - tävlingen om jag inte hade äs.

Trodde att tävlingen var för alla som villa tappa några kilo.

Jag var med just för att peppa mig själv att äta nyttigt och hålla igång kroppen, vilket självklart gick bra.

Men när hon skrev till mig och trodde att jag hade en ätstörning bara för att jag var med så bestämde jag mig för att hoppa av.

Vill absolut inte att folk ska tror det då det inte stämmer.


Tycker iaf att det är jätte tråkigt att jag har hoppat av och känner mig jätte ledsen för det.

Nu har jag tappat all lust igen...nu ska jag komma igång igen??

Jag tyckte det var så kul!!

Nån annan som vill ha en sån tävling för alla??



Av becky 84 - 19 december 2009 14:27

GOTT!!

Jag har blivit en riktig sushi nörd.

Vill bara ha mer och mer.

Vissa saker ska man inte testsmaka för då är man fast.


 


Sushi gott eller äckligt??

Av becky 84 - 18 december 2009 22:16

Idag har jag varit hos läkare för att ta lite blodprover för att kolla vad som är fel på mig.

Jag har aldrig haft problem med sprutor förut, men fi fan vad det gjorde ont den här gången.

Självklart missade hon blodådern och var tvungen att göra om det igen :(. Aj aj säger jag bara!


Annars har jag inte gjort nå speciellt idag.

Har städat och donat här i lägenheten lite, har ännu hälften kvar men det kanske blir av imorgon.

Älsklingen har skadat hälen så det kanske inte blir nå Lärbro.

Jag hoppas dock att det blir av. Hade varit kul att busa med Cora i snön!


Idag har jag ätit sushi och kebab.

Blev kanske lite mkt och sen har jag typ druckigt 20 liter vatten känns det som.

Kommer nog aldrig äta kebab igen, det gör mig så sjukt törstig och jag kan aldrig få nog.


Jag har iaf varit duktig och sprungit ca 1 tim på crosstrainern och tränat magen lite.

Har ju börjat få en sån snygg mage nu och vill absolut inte att den ska försvinna ;)



Av becky 84 - 17 december 2009 11:39

God morgon på er där ute!


Idag blev det visst sovmorgon. Cora väcker mig inte heller för hon älskar att ligga brevid mig i sängen. Självklart så nära det går.


Imorse väckte babe mig för att säga hej då innan han skulle till jobbet. Han påpekade att jag hade varit extremt kramig inatt vilket jag inte brukar vara annars.

Han klagade självklart inte.tyckte själv det var konstigt tills jag kom på vad jag har drömt om inatt.

Drömde om att mitt x försökte mörda mig och Cora och ingen jävel hjälpte oss.

Fanskapet gav sig ju inte precis heller!!

Så jag sökte väll hjälp i älsklingens trygga famn!


Jag verkligen hatar att jag drömmer om svinet! Han är ta me fan inte värd ett skit!!

Av becky 84 - 17 december 2009 00:31

Var som sagt meningen att jag skulle gå och lägga mig men fastnade framför skenet bedrar. Jag verkligen älskar den serien.

Varje gång jag ser det blir jag på ett sånt extremt städ humör.

Jag verkligen älskar att ha det rent omkring mig.

Min lägenhet ska vara i tipp topp när folk kommer på besök och jag ser det som en självklarhet. Vem vill komma till en skit lägenhet?? no one!!

 


Nu har jag iaf städat och plockat lite här så det är fint när babe vaknar imorgon.

Han förtjänar det bästa för han är så grymt fin på alla sätt!!


Är på rejält shopping humör också.

Det är så mkt jag vill köpa till lägenheten, Cora, Emil och mig.

Först och främst kommer ju jag ;)

Har ju bestämt att det här året ska jag lägga ner mycket energi på mig själv och sluta tänka så mycket på andra.

Jag kommer först!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards