becky84

Alla inlägg under december 2009

Av becky 84 - 4 december 2009 22:50

Still sick! men det går väll framåt hoppas jag.

Jag håller tummarna på att jag är frisk som en nötkärna när jag vaknar.

Har inte gjort så mkt idag då jag mest har legat i soffan.

Har ätit en massa godis med och vet ni vad?? Det var skit gott!!

Godis är så mkt godare när man är sjuk.


Ikväll har jag och babe ätit en mysig och god middag, gick ut med cora och så tog vi ett skönt bad.

Jag har haft en riktig pyssla - om - mig - kväll ikväll.


Nästa helg ska ju älskling iväg på kryssning med en massa killkompisar och då funderar jag på att ha en tjejkväll.

Har inte haft det på flera år så jag hoppas att det verkligen blir av.


Nu ska jag pyssla mer och sen blir det ut med hunden.

Imorgon ska vi till älsklingens föräldrar.


Hoppas ni får en riktigt trevlig helg!!

Av becky 84 - 3 december 2009 14:29

what more can i say?

Av becky 84 - 2 december 2009 22:42

Tyvärr fick jag gå hem tidigare från praktiken idag pga att jag höll på att svimma av.

Min kropp vill verkligen inte ge med sig och bli frisk!

Vill så mkt ju..


Hur som så bestämde jag mig för att ta en liten sväng på stan för att handla mat och lite annat.

Hittade då en skit snygg plånbok.

Vad tycks??

Ska nu ut med lilla Cora på kvällens sista promenad och sen blir det sängen.

Imorgon ska jag upp tidigt ska nämligen iväg och klippa mig!

Kommer bli så jävla snygg!!


Sweet dreams everyone!


Av becky 84 - 2 december 2009 09:27

God morgon på er!


Jag har sovit sådär inatt.

Vaknade av att jag var helt täppt i näsan.

Så jag blir bara värre och värre för varje dag som går :\

Mår inget vidare men måste iväg på praktik.

Mår jag för pissigt får jag ju gå hem men måste testa först.


Till frukost idag blev det krusbärs yoghurt och albran flingor + en banan.

Perfekt för min mage, som jag förresten inte har nå problem med alls längre.

Albran är verkligen toppen för att få igång magen!


Nu blir det hög musik och fixa till sig innan man ska iväg.


Ha det toppen!!

Av becky 84 - 1 december 2009 23:33

Idag köpte jag tandbleknings kit på åhlens.

Testade det nu ikväll och gud vad tänderna känns fräscha.

Har ju ett nyårslöfte om att jag ska bry mig mer om mig själv.

Ska iofs gälla från nästa år men man kan väll aldrig börja för tidigt.

Känns faktiskt underbart att pyssla om sig själv:)

 

(Bild lånad)

Av becky 84 - 1 december 2009 21:48

Idag har min stackars hals varit ännu värre.

Så det blev inge sjukgymnast idag.

Men nu har jag varit så duktig och sprungit på crosstrainer så nu det blir iaf runt 17.ooo steg idag:)

Ska försöka vara så duktig och springa på den varje kväll nu.


Nu ska jag natta my love!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards