becky84

Alla inlägg under december 2009

Av becky 84 - 12 december 2009 22:23

På några dar.

Igår mådde jag verkligen inge bra alls.

Vaknade upp runt 5 på morgonen pga av drömmen jag hade.

Drömde om barnhemmet som jag bodde på när jag var liten.

Jag var där nu i vuxen ålder och hälsade på.'Träffade på en av mina kompisar som jag hade när jag var liten.

När jag vaknade började gråta. Var verkligen jätte ledsen och funderarde på vad som har hänt med dom.

Bestämmde mig för att jag skulle höra av mig till psykologen som jobabde där då och fråga henne om man kunde leta efter den här killen.


Älsklingen skulle ju på kryssning och han gick ju upp vid halv 6.

Stackaren fick en jäkla start på dagen genom att jag bara stört grät och visste igentligen inte varför.

Babe stack iaf iväg och allt var bra en stund men sen slå slåg det ner igen.

Hela dagen var jag nere och grät en massor och en massa hemska minnen om min barndom.


Det jobbiga med att bli "frisk" är att alla demoner kommer upp till ytan:(







Av becky 84 - 10 december 2009 14:25

Min kropp är helt slut!

Imorse när jag vaknade hade jag inte ens ork för att kliva ur sängen.

Benen nästan veck sig och jag orkade inte lyfta armarna.

Gick ut med Cora iaf. Kan ju säga att en 80åring hade gått snabbare :S.

när jag kom hem åt jag några risen, en timme senare var kroppen piggare.

Inte pigg utan piggare.

Måste verkligen till läkare och kolla upp det här!

Nått är fel.


Blev iaf glad på morgonvikten. det går verkligen framåt.

Var meningen att jag skulle till gymmet nu men jag vågade inte ifall jag bara ramlar ihop så jag tog en 1 timmes promenad med Cora ist.


Nu ska jag ner på stan och handla lite inför helgen.


Hur går det för er andra i laget?

Av becky 84 - 10 december 2009 13:17

Dagens morgon vikt: 56,8 :)


Skriver mer sen. Ska till gymmet nu!

 

träning

Av becky 84 - 9 december 2009 22:43

Det här kommer bli mitt 300:de inlägg.

Har inte ens lagt märke till att jag har skrivit så många.


Älsklingen har gått och lagt sig och jag sitter uppe en lite stund till.

Ska ut med Cora på sista kvälls promisen och sen diska ungsplåten innan nattning för min del.


Såg the real housewives of new jersey ikväll.

Det var faktiskt kul att se.

Det är lite mer action i den här om man gemför med dom andra haha.


Sov gott iaf och sluta inte att kämpa.

Ni kan ta er till ert mål bara ni ger er fan på det!



Av becky 84 - 9 december 2009 20:41

Nu har man kommmit hem efter 1½ timmes powerwalk.

Fy fanb vad skönt det var. Ville verkligen gå mer men mina stackars cp fötter klarade inte mer.Hatar min knölar, är nog dax och fixa en operation snart!

Har iaf gått 23.000 steg idag och kommer gå mer senare.

Hoppas att det här räcker som träning bara...

Imorgon blir det gymmet igen!


Hur går det för er där ute Lag 1??

Av becky 84 - 9 december 2009 18:18

Älsklingen hittade korn fileer i frysen.

Så vi lgade kornfileer med fetaost/turkisktyoghurt smörja upp på.

Det blev så sjukt gott, kommer absolut laga det igen!


Nu ska jag ut med Cora på en promis och efteråt ska jag ut själv med ipoden:)

Behöver röra på mig!

Av becky 84 - 9 december 2009 14:56

Praktiken gick bra idag förutom att jag lyckades typ ramla baklänges och skära upp skinnet på ena tummen.

Själva fallet tror jag inte nån såg förutom övervakningskamerona.

Så satt chefen på kontoret så fick han sig ett gott skratt.

Kan de vara därför han log så mkt när han såg mig?? Haha jaja, jag bjuder på det.

Annars är jag ju en glädjespridare har jag hört.

Alla blir glada när dom ser mig ;)


Nu sitter man här framför datorn och tar det lungt en stund innan det är dags att sätta in högsta växeln och köra igen:)


Av becky 84 - 9 december 2009 09:13

God morgon!


Hoppas ni har sovit lika gott somjag.

Sitter nu och äter min vanliga frukost - krusbär yoghurt och allbran.

Gott och bra för min mage:)


Idag är det praktik på schemat.

Tror även att jag ska köra ett f&s pass ikväll.

Måste hålla igång nu när det går så jäkla bra.


Morgonvikten: -o,1Kg.

Så länge det går neråt är jag lycklig:)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards