becky84

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Tröttsam dag

Av becky 84 - 20 oktober 2009 22:08

Har nattat älsklingen och fixat och ordnat i lägenheten.

Jag har även fyllt i alla papper till försäkringskassan, hoppas på att allt har blivit rätt så det inte blir en massa problem den här gången med.

Självklart har jag tappat bort ett kvitto till soc som jag måste lämna in.Även där hoppas jag att dom har översende denna gång.

Det har varit så mkt den senaste tiden och jag har varit oerhört virrig.


Ikväll höll jag på att glömma att gå ut med lilla cora. Som tur var kom jag på det innan det var försent.

Hon led inte av det så ni behöver inte få för er att jag misssköter henne.

Snart ska vi gå ut på den sista kvällspromenaden innan det är dax för sängen.


Imorgon är det praktik som vanligt och jag har nu köpt koffeintab så jag kommer vara pigg och glad imorgon.


Har tyvärr inte gått 15.000 steg idag men kommer iaf gå runt 11.000

Träningen har kommit lite i skymundan men ska försöka ta tag i det igen.

Men kommer inte börja träna förrens jag känner att kroppen orkar.



 
 
Ingen bild

j

20 oktober 2009 22:21

Vill du också shoppa GRATIS på t.ex Nelly, Gina Tricot eller H&M?
Gör som jag och bli medlem på Gratisbio
som är en helt GRATIS sida!
Där får du poäng som du sen växlar in mot
presentkort eller biobiljetter!

Du får poäng för allt;
x Logga in
x Skriv gästboksinlägg
x Skaffa vänner
x Blogga
x Var med i tävlingar
x Svara på frågor
x Spela spel
x Shoppa
x m.m

Du behöver bara 200 poäng
för att få ett presentkort,
och blir du medlem genom min länk:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988
får du 75 poäng!!
Bra va?
Det funkar, jag lovar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards