becky84

Alla inlägg den 2 september 2009

Av becky 84 - 2 september 2009 22:19

Så nu är kvällen här igen, dagarna går så fort.


Idag hann jag gå över 31,ooo steg. riktigt stolt över mig själv.

Så ni kan ju tänka er hur trött lilla Cora är i tassarna efter jag har dragit med henne överallt :)


Nu ska jag bara dricka upp kaffet, plocka i ordning i lägenheten och sen blir det sängen.

Sov gott allesamman önskar jag och lilla prinsessan!!

Av becky 84 - 2 september 2009 15:44

Snart ska man iväg på första F&S pass för hösten.

Ser riktigt framemot det, sen att J ska med skadar precis inte :)

Höres efter passet om jag överlever haha..


Av becky 84 - 2 september 2009 13:19
bloglovin


Var iväg nu hos en jag känner, han skulle hjälpa mig med att klippa Coras klor.

Han kom inte ens i närheten av henne för så sprang i väg med svansen mellan benen.

När han försökte ta tag i kopplet och klappa henne så skrek hon och försökte hugga honom.


Vad har hänt med den här lilla sötnosen? Eller har hon bara en stor tillitsskada?

Hur som  så måste klorna klippas och jag får ringa hundbutiken och beställa tid.


En sak är dock säker, hon gillar tvätthögar.

Hittade henne så här imorse när vi skulle ut och gå.

Av becky 84 - 2 september 2009 08:06
bloglovin


Hoppas ni har sovit gott, själv har man sovit som ett litet barn.

Har precis kommit hem från en blöt morgon promenad med Cora.

Jag kunde ha skyndat mig hem när jag märkte att det började små droppa från himlen, men jag tyckte det var så mysigt ute och fortsattte och gå.

1o min innan vi var hemma började det regna rejält så nu är vi blöta båda två.


Dagens mål är att få ihop 30.000 steg, bara 24.000 kvar.

Tror att jag kommer fixa det då jag igår gick 29500.


Här har ni ett kort på lill prinsessan,kanske inte det bästa men ni får nöja med det så länge.





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards