becky84

Alla inlägg den 11 september 2009

Av becky 84 - 11 september 2009 20:54

Nu har man iaf sprungit 30 min på crosstrainer.

Orkar man 30 till??

Vad tror ni??

Av becky 84 - 11 september 2009 19:26

Har suttit och läst på nätet om magsjuka när det gäller hundar.

Kan ju säga att jag inte blev lugnare av det precis.

Hade jag bestämt så hade jag åkt in med henne till vet nu, sk adock försöka vara så duktig och hålla mig till imorgon.

Hon har ju trots allt fått i sig lite vatten nu som hon ännu inte har spytt upp.

En sak är säker efter det här kommer jag ha extra koll på henne.

Gillar inte att hon mår dåligt och att jag inet kan göra något åt det.

 

Lilla sötnosen

Av becky 84 - 11 september 2009 16:16

Har pratat med min moster som är veterinär, hade totalt glömt bort att jag har en sån Obestämd

Ibland är det tur att man har pappa som kan påminna om sånna saker när man är helt virrig.

Hur som så ska jag försöka få i Cora kokt torsk eller kokt ris.

Det är tydligen bra när hundar är dåliga i magen och vägrar äta.

Har iaf lagat kokt torsk till henne men hon vill inte ha..

Hon hade spytt en gång till under tiden jag har varit borta.

Tycker verkligen jätte synd om henne

Det märks att hon löper med för hon ligger verkligen med ändan i vädret nu.


Blir hon inte bättre tills imorgon eller inte dricker nå vatten tills imorgon så blir det veterinären, lilla stackars tjejen.


Så håll tummarna där ute!

   


 


Av becky 84 - 11 september 2009 12:34

 

 

Av becky 84 - 11 september 2009 10:07

Har pratat med min chef, vi kom överens om att jag stannar hemma med Cora nu och tar igen timmarna nästa vecka ist.

Glad över att man har en förstående chef!


Så idag blir det en städningsdag ist.

Vill att det ska vara riktigt snyggt och rent när babe kommer hem.

Han får ju oxå stå ut med en galen "kärring" haha..

 



Av becky 84 - 11 september 2009 09:25

Jag vill verkligen inte lämna henne.

Hon spydde precis igen, denna gg var det bara galla men jag är orolig iaf!

Stackars liten!!!

   


Av becky 84 - 11 september 2009 08:08

Den senaste tiden har det blivit mkt hundinlägg, men det är mkt som händer med lilla voffsen nu.

I natt vaknade jag av att lill tjejen kräktes. Tycker så synd om henne och idag har hon diarre.

Tror det beror på att jag gav henne lite kebab igår.

Kommer iaf hålla koll på henne rikitgt nu.


Ska iväg på praktik nu om 2 tim och vet ej om jag igentligen vill lämna henne själv men har ju inget val.

Sen är det bara i 2 tim så hon dör nog inte(får vi hoppas)

Vet att jag är nojjig ,men det blir man ju automatiskt när man inte riktigt vet hur man ska handla i sånna här situationer.


Nu när det mesta har handlat om lilla Cora så har jag gått upp lite men jag ska jobba mmig neråt igen.

Jag ska under 57 så är det bara!


Ha en toppen dag så skriver jag senare!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards