becky84

Alla inlägg den 25 september 2009

Av becky 84 - 25 september 2009 22:32

Nu sitter man här i soffan med två sötnosar som sover vid varsin sida om mig.


Gissa vilken film jag ser.    

 

Av becky 84 - 25 september 2009 21:29

Nu har jag suttit på msn och pratat med min syster och hennes döttrar.

Lika trevligt varje gång.


Det är väldigt svårt att ta in att jag har en stora syster nu.

Har ju alltid velat ha en och har ju vetat hela tiden att jag har en men trodde aldrig at jag skulle hitta henne.

Sen när man väl hittar henne så är det inte henne jag träffade när jag var liten utan jag har två!

Hur kul som helst. Ska bara se till att hitta den andra med.


Om 2 veckor så är vi Estland igen.

Längtar som en tok!


Av becky 84 - 25 september 2009 16:37

Nu är man hemma igen.

Har varit på  möte med min psykolog.

Fast hon känns faktiskt inte som min psykolog längre utan mer som en vän.

Det är så skönt att prata med henne.

Kommer ihåg när jag träffade henne för första gg typ 4 år sedan, då gillade jag inte henne alls och var lite små rädd för henne.


Jag har ju aldrig gillat psykologer, har alltid tyckt att dom bara sitter där och får betalt för att tycka synd om en.

Vilket jag självklart berättade för henne första gången jag träffade henne.

Hon svarade  med - jag har mkt högre utbildning och kan tjäna mkt mer pengar än att sitta här

Så jag har valt att jobba här för jag vill hjälpa människor!

Haha sen dess har jag haft respekt för henne och det är den enda psykologen som jag har haft det för.

Kan absolut inte se att en dag ska jag sluta träffa henne.


Efter psykolog tiden så stack jag ner på stan och handlade lite.

Ikväll blir det chicken bits och ris eller jag ska äta bulgur och älsklingen får välja vilket han vill ha.

Köpte även ett jätte gott mörkt bröd med russin och äpple.

Ska bli riktigt gott att mumsa på dte imorgon.


Nu sitter jag här och väntar på att babe ska komma hem.

Tror jag tar och diskar under tiden.

Av becky 84 - 25 september 2009 12:54

Nu blir det promenad med Cora.

Kanske köpa nya ben till henne.

Hon har ju knaprat sig i alla som jag köpte för nån vecka sen haha..

 

Av becky 84 - 25 september 2009 12:26

Att bara dricka en chai latte till frukost märkte jag nu att det var en dålig ide.

Har mått illa och varit svimfärdig under hela praktik tiden.

Så nästa gång jag inte är hungrig på morgonen sk ajag se till och äta en banan oxå.

Annars gick det faktiskt bra idag.

Jag är stolt över att jag stod ut och inte gick hem pga att jag mådde dåligt.


Nu är man iaf hemma och ska äta thai soppa.

Den luktar himmelskt gott.


När jag kom hem hade jag fått en räkning pga att jag uteblivit från en läkar tid som jag skulle på.

Blir så satans irriterad på mig själv att jag har glömt den!

Personen som jag skulle till börjar nog bli irriterad på  mig, det är ju inte första gången.

Problemet är att jag faktiskt inte gör det med mening, utan jag har totalt glömt bort det.

Nu ska min kalender iaf vara öppen vid dator hela tiden så jag kan se varje dag vart jag ska någonstans.

Vill inte missa fler tider.

 

 





Av becky 84 - 25 september 2009 09:34

Hoppas ni har sovit gott.

Själv blev man väckt  o6.2o av älsklingen som sa att Cora var nog kissnöjdig.

Så det var bara att gå upp klä på sig och ut.

När jag kom hem så slängde jag mig i sängen igen och somnade om.

Hade satt klockan på ringning vid 8 men har stängt av larmet och somnat om.

Vaknade nu o9.45

Först helt i panik för att jag försovit mig och att Cora måste ut och jag måste hinna med en massa innan praktiken.

Sen insåg jag att jag hade gott om tid på mig.


Dagens frukost blev en Chai latte. Var inte sugen på något annat och inte speciellt hungrig heller.

Men nått måste man ju få i sig så man orkar med praktiken och inte blir slö där.


Nu måste jag sticka, ha det toppen så höres vi senare.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards