becky84

Alla inlägg den 21 september 2009

Av becky 84 - 21 september 2009 23:38

Nu är natt promenixen avklarad.

Man märker verkligen att hösten är här för det är väldigt mörkt ute på kvällarna nu.

Vart tog sommaren vägen igentligen? tycker den har gått alldeles för snabbt, känns som jag inte gjort något under den här sommaren.


Nu är det inte länge kvar heller tills jag och babe ska åka tillbaka till Estland.

Kan ju inte säga nått annat att jag längtar.

Kommer bli så kul att få se huset som jag bodde i när jag var liten och ännu bodde med min mamma och mormor.

Ord kan inte beskriva hur glad jag är över att jag har hittat 2 av mina syskon därborta, nu är det bara 2 st kvar att hitta.

Har jag tur så fixar tv-bolaget det!


Ska nog ta och lägga mig straxt, ska bli så skönt och lägga sig hos min älskling.

Imorgon är han ledig pga förkylningen, riktigt bra då jag får lite extra tid att pyssla om han.


 



Av becky 84 - 21 september 2009 20:27

Nu har ännu en dag gått.

Mådde verkligen piss imorse.

Älsklingen är sjuk och jag trodde att han hade smittat mig med.

Men jag fixade mig igenom praktiken idag.

Det gick faktiskt väldigt bra. Koffein tabletter kan vara väldigt bra att ha ibland :)

Pratade ävem med  chefen om mitt "problem" och han skulle prata lite emd personen och sen skull jag typ ignorera resten.

Det blir nog bra hoppas jag, kommer ju inte byta plats pga av problemet iaf!!!


Ikväll har jag och cora varit på en lång promenad på 1½ timme.

Trodde inte hon skulle klara det men hon knatade på riktigt bra:).

Nu ligger lilla trött prinsessan i sin korg inne vid älsk och sover.

Riktigt sött!


Nej, nu ska jag se tv.


Ha det toppen!!!


Av becky 84 - 21 september 2009 08:43

Nu har jag varit blogg fri i några dagar.

Har varit trött och sliten så jag har inte orkat helt enkelt.


Idag ska jag på praktik och sen ska jag bara ta det lugnt.


Vad hittar ni på då??

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards