becky84

Alla inlägg den 16 september 2009

Av becky 84 - 16 september 2009 22:04

Ska jag se nu.

Sen blir det sängen.

God natt mina darlings

Av becky 84 - 16 september 2009 21:12

 

Will always LOVE You!!!

Av becky 84 - 16 september 2009 20:53

Sometimes you wish that you had so much money

 


Av becky 84 - 16 september 2009 19:22

Allt bra där ute? 



Min praktikt dag gick så där.

Den sista timmen var jag helt gråtfärdig och ville bara hem.

Allt pga att 2 anställde idag sa till mig att jag hade tagit deras arbetsuppgifter.

Kände mig verkligen bara iväg.

Har ju inte fått nå ordentligt som jag vet att jag ska göra varje dag, så jag har tagit tag i det som behövts göra när ingen annan har stått där.

Då har jag tagit det som att det var fritt fram och att det viktigaste var att det blev gjort ist för att vem som ska göra det.

Hur som så bad jag om ursäkt till båda och dom sa att det var ok vilket jag ändå har svårt att tro.

En av dom t.o.m kramade om mig och sa att jag absolut inte behövde be om ursäkt.

Fy fan vad jag har kännt mig dum idag!


Men så fort man kom hem så möttes man av en glad Cora som skakade av glädje.

Tur att man har henne så hon piggar upp en igen.

Så idag tog hon och jag en riktigt lång promenad.

Vi hamnade på ett fält där hon fick springa av sig och busa lite helt lös, tror hon behövde så hon kunde kännas sig fri och crazy utan koppel :)


Fick för mig att cykla bort till willys apoteket och köpa grejjer till Cora så babe slapp köra mig dit sen efter jobbet.

Det var faktiskt riktigt mysigt.

En massa minnen som poppade upp iskallen från när jag och älsklingen bodde där i närheten.

Tänka att det är redan 6 år sen vi bodde där, tiden går verkligen snabbt!


Nu har jag, Cora och älskingen varit på en skön kvällspromenad.

Ska mysa mig ner i soffan och dricka kaffe nu.

Vad ska ni hitta på ikväll då?


 

 





Av becky 84 - 16 september 2009 06:34

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag.

Är dock helt slut idag ändå, har väll sovit för gott antar jag haha.

Tacka gud för att det finns koffeintab ;)


Idag är det praktik i 2 tim och sen har jag inte så mkt annat planerat förutom det vanliga dagliga grejjerna.

Just det ja, ska även till apoteket och handla en sak åt Coris.


Nu blir det morgonpromenad! Ska ni med??

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards