becky84

Alla inlägg den 13 september 2009

Av becky 84 - 13 september 2009 21:41

Idag väckte lilla söta Cora mig halv 9.

Fick iaf 2½ timmes sov morgon idag.

Annars har jag gått upp mellan kl 6-7 varje dag dom senaste 2 veckorna.

Känns så kul att vakna när det första man ser är en super glad Cora som vill gosa och klappas.


Resten av dagen har jag inrte gjort så mkt. Har varit väldigt slö idag och haft väldigt ont i huvudet.

Hade tvättid och älsklingen var så snäll och tog hand om dom 2 sista maskinerna så jag och Cora kunde lägga os i soffan och somna.

Jäklar vad den hunden kan bufflas. Hon låg och tryckte in rumpan mot min mage flera ggr tills hon beslöt för att lägga sig vid fötterna ist.

Hon är verkligen en liten prinssesa och som ska behandlas så med. Hon kamn bli riktigt sur på en om man inte klappar henne när hon är på goshumör, Såå söt :)


Nu på kvällen har jag äntligen fått lite energi och har nu dammsugit så det är rent och fräscht.

Försöker se filmen på 4:an nu som är inspelad på gotland men jag har svårt att koncentrera sig för det ser ut som om den är dubbad...

Såg även kändis jungeln förut, VILKET SKIT precis som mamma söker eller vad fan det heter.

Hur fan kan man göra bort sig så mkt när man har barn?? Klarade inte av att se det för jag tycker att dom är så pinsamma.

Hade skämt om det var min mamma, men vissa gör allt för att vara med på tv och bli kändis, se bara på Kissie.


Men nog om mig hur är det med er??


Av becky 84 - 13 september 2009 15:20

Är det bara jag som har haft det svårt att logga in på den här bloggen under hela dagen?

Svårt och svårt btw jag har inte kunnat allas!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards