becky84

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Its a beautiful morrnin

Av becky 84 - 15 september 2009 07:51

God morgon!


Har ni sovit gott? Det har jag , har som vanligt sovit som en bäbis.

Riktigt skönt att vakna självmant första gången på länge.

Tror älsklingen förvånad över att han slapp dra upp mig ur sängen idag haha..


Har precis kommit hem efter 1 timmes powerwalk med hunden.

Trodde det skulle vara piss väder ute då det var helt grått ute när jag vaknade.

Jag fick lite solsken och det var inte så farligt kallt heller.


Så vad ska jag göra idag då?

Kl 11.oo blir det gymmet för att träna ryggen. Har inte gjort det på en vecka och det märks.

Sen är det L-A kl 16.oo

Annars har jag nog inga planer.

Ska försöka ta med Cora på långa promenader och träna upp hennes kondis.

Känns som hon inte riktigt orkar gå med på mina promenader, dte kan ju bara vara ren fanskap från hennes sida med.


Hoppas ni får en toppen morgon så höres vi senare!

Var rädda om er!

 

 
 
Sessie

Sessie

15 september 2009 15:16

Skönt att din lillplutta är frisk igen=).. När vet du om du får ta överhenne??
Kram

http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

 
the Perfectionista

the Perfectionista

15 september 2009 17:51

Tänkte lämna kommentaren till översta inlägget men jag tyckte det var så respektlöst av mig...så jag skriver här nere istället! Det finns massa sorters grönsaksjuice, och de flesta är bra utom morotsjos som är väldigt söt. Man kan också göra smoothies med yoghurt eller mjölk om man vill, och jordgubbar och blåbär och sånt är mycket bättre än bananer och söta frukter, och godare :) Soppa brukar fungera till lunch, med grönsaker och roliga kryddor. Jag tar proteinshakes ibland för att få i mig protein. Lycka till!

http://theperfectionistadiaries.blogspot.com

 
Markus T.

Markus T.

15 september 2009 20:01

Det var bra märkligt väder i sthlm i morse oxå, riktigt tjock och tät dimma när jag åkte till jobbet.
Har du problem med ryggen? :s

Jupp, skaffade denna BMW'n i våras. Har haft tre stycken nu utan några problem allas. Kanske redan blivit hotade med golfklubbor dock... ;)

http://lenovo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards