becky84

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Nej men hej!

Av becky 84 - 15 september 2009 21:34

Idag har jag faktiskt varit ganska pigg genom hela dagen.


Träningen gick väldigt bra idag, kändes riktigt skönt faktiskt.

Skadade knäet igår kväll så jag trodde inte att jag skulle kunna gå idag, men imorse var det helt borta :)

Så imorgon J blir det ett friskis pass kl 17.oo


Annars har jag väll bara pysslat här hemma idag.

Klara inte av när det är skitit!

En sak som är helt klart jag kommer inte ha skitit hemma bara för att jag har hund.

Tycker inte om att det är en massa skit och damm på golvet, så nu dammsugar jag minst 1 gg om dagen då min prinsessa drar in en massa smuts utifrån.


Nu blir det kvällspromenad med Cora och älskling och sen blir det sängen!

Sweet dreams everybody!!!


 
 
Trican

Trican

15 september 2009 21:53

Men är det något som har varit fel på henne eller vad? Berätta lite om du har lust?=)

(jag brukar kommentera från en annan blogg med alias Sessie, men nu när vi skriver om hundarna använder jag min hundsblogg bara så du vet)

http://www.metrobloggen.se/tila

 
Markus T.

Markus T.

15 september 2009 22:02

Dammsuger en gång om dagen!? det är oftare än jag tvättar min bil, och då hävdar alla att jag är knäpp :p

Okey, vet inte vad de är för sjukdom, men ladrig kul att ha en sjukdom eller skada så man måste gå hos sjukgymnast. Har själv gjort de i 4½ år pga whiplash.

hehe okey, den karossen o motorn har jag aldrig ägt. Men de va tur att du hotade bilen så den blev bra sen ;)

God natt!

http://lenovo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards