becky84

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

God morgon!

Av becky 84 - 16 september 2009 06:34

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag.

Är dock helt slut idag ändå, har väll sovit för gott antar jag haha.

Tacka gud för att det finns koffeintab ;)


Idag är det praktik i 2 tim och sen har jag inte så mkt annat planerat förutom det vanliga dagliga grejjerna.

Just det ja, ska även till apoteket och handla en sak åt Coris.


Nu blir det morgonpromenad! Ska ni med??

 
 
Trican

Trican

16 september 2009 10:20

Har du fat mycket hundar innan och sådär? Förlåt mej om jag är nyfiken=)..
Tandsten känns som ett rätt vanligt problem hos hundar, tyvärr..
Tur att hon mådde dåligt bara ett dygn, de kan ju faktiskt få lite magsjuka precis som vi

http://www.metrobloggen.se/tila

 
Patricia & Duke

Patricia & Duke

16 september 2009 12:56

Klart du skall ha en rosa filt till en liten princessa :). Duke skulle själv vilja ha en babyblå.

http://dukesdagbok.blogg.se

 
Trican

Trican

16 september 2009 15:02

Okej, så det där kommer bli din första egna hund också då, om allt går som det ska med henne=)

http://www.metrobloggen.se/tila

 
Patricia & Duke

Patricia & Duke

16 september 2009 18:01

Passar så bra med rosa på en vit hund med :)! Oså finns det ju jätte mkt grejer till mindre vovvar. Vilket är lite surt för mig med en stor hund, han är ju redan xl-3xl i vissa internet butiker xD!

http://dukesdagbok.blogg.se

 
Patricia & Duke

Patricia & Duke

16 september 2009 18:09

Han blev 4 månader i söndags :) hur gammal är din?

http://dukesdagbok.blogg.se

 
Markus T.

Markus T.

16 september 2009 19:37

Ja just koffeintab vet jag inte, men dextrosol och liknande, även choklad med koffein är inte att tacka nej till ;)

Hehe, ne smutsigt tycker jag inte heller om, men att inte kunna somna för de, de är inga problem för mig :p Sedan har jag svårt att tro att de blir smutsigt på en dag?

oj, låter inte nå kul :/ skönt att du bara har en lindrig variant av de. Det är inget en naprapat kan göra något åt då?

http://lenovo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards