becky84

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Hej allihopa

Av becky 84 - 16 september 2009 19:22

Allt bra där ute? 



Min praktikt dag gick så där.

Den sista timmen var jag helt gråtfärdig och ville bara hem.

Allt pga att 2 anställde idag sa till mig att jag hade tagit deras arbetsuppgifter.

Kände mig verkligen bara iväg.

Har ju inte fått nå ordentligt som jag vet att jag ska göra varje dag, så jag har tagit tag i det som behövts göra när ingen annan har stått där.

Då har jag tagit det som att det var fritt fram och att det viktigaste var att det blev gjort ist för att vem som ska göra det.

Hur som så bad jag om ursäkt till båda och dom sa att det var ok vilket jag ändå har svårt att tro.

En av dom t.o.m kramade om mig och sa att jag absolut inte behövde be om ursäkt.

Fy fan vad jag har kännt mig dum idag!


Men så fort man kom hem så möttes man av en glad Cora som skakade av glädje.

Tur att man har henne så hon piggar upp en igen.

Så idag tog hon och jag en riktigt lång promenad.

Vi hamnade på ett fält där hon fick springa av sig och busa lite helt lös, tror hon behövde så hon kunde kännas sig fri och crazy utan koppel :)


Fick för mig att cykla bort till willys apoteket och köpa grejjer till Cora så babe slapp köra mig dit sen efter jobbet.

Det var faktiskt riktigt mysigt.

En massa minnen som poppade upp iskallen från när jag och älsklingen bodde där i närheten.

Tänka att det är redan 6 år sen vi bodde där, tiden går verkligen snabbt!


Nu har jag, Cora och älskingen varit på en skön kvällspromenad.

Ska mysa mig ner i soffan och dricka kaffe nu.

Vad ska ni hitta på ikväll då?


 

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards