becky84

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Lördagen

Av becky 84 - 26 september 2009 21:55

Idag har vi bara tagit det lugnt.

Var meningen att vi skulle på party hos en killkompis som fyller år idag men det blev inte det pga att älsklingen ännu inte är frisk.


Hela förmiddagen har jag bara slappat och sovit. Behövde det efter går natten..

Sen har vi varit och stor handlat och var även förbi zoo och köpte lite ben och små gott till Cora.

Letade efter dom vita benen som hon gillade men men bden här butiken hade inte det heller.

Träffade iaf på A coras ägare och pratade lite om veterinär beöket som vi ska boka innan jag ska ta över tjejen.

För det blir nog så nu, kan inte tänka mig att lämna ifrån mig henne nu när jag har haft henne i 4 veckor, även om hon kan testa mitt tålamod ibland haha..


När vi kom hem så satte jag igång och städade lite här hemma.

Måste ju ha ordning och reda runt omkring mig annars blir jag galen.

Nu är det iaf fint här hemma.


Har även varit utem med lilltjejen ikväll men hon det ville inte hon.

Var meningen att vi skulle gå en lång sväng men det blev det inte då hon stannade hela tiden och ville hem.

Jag börjar fundera på om hon är mörkrädd, för hon reagerar precis likadant när vi är ute i Lärbro och ska ut på kvällarna.

Hur som så ska detta tränas bort.

Har jag lyckats med att hon kan vara hemma själv så fixar jag nog det oxå!


Eftersom det inte blev en sån lång sväng med Cora så var bara jag och älsklingen ute och gick en sväng med på 1 timme.

Det var riktigt mysigt och skönt.


Nu ska jag se bad boys 2 och springa lite på crosstrainern!


Ha en toppen kväll!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becky 84 - 13 oktober 2012 14:16


 

Av becky 84 - 13 oktober 2012 11:00

Nu j*vlar är det bestämt! Jag ska fixa det & jag vet att jag kommer att klara det bara jag ger mig f*n på det! Nu finns det inge återvändo! Jag har ett mål och jag ska dit! ...

Av becky 84 - 13 oktober 2012 10:19


Finns ingen bättre start på dagen. Sitter nu och väntar på att E ska komma och hämta mig och sen blir de träning igen :-D Happy! ...

Av becky 84 - 5 september 2012 03:09

Jag har fått KÖRKORT!! Fick det igår och jag är ännu i chock tillstånd. Ska snart KÖRA till jobbet alldeles själv och det känns lite mysko! Ååååh är så glad!!!!!   Kidnappad från google ...

Av becky 84 - 7 augusti 2012 07:12

Frukosten och morgonpromenaden avklarad. Ska straxt göra mig klar för körlektion, även idag är det 2 st och sen hem och plugga teori. Har som mål att fixa ett dataprov idag iaf. Hoppas jag hinner det innan E,L&L kommer vid fyra.  Bara hålla tum...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards