becky84

Alla inlägg under oktober 2009

Av becky 84 - 2 oktober 2009 12:21

Det har jag gått och funderat på idag.

Har varit sjuk nu i 5 dagar och håller på att bli galen.

När jag vaknade i morse trodde jag på allvar att jag mådde bättre.

Så fort jag hade rest mig upp från sängen och gått runt lite så började näsan rinna igen.


Har nu ätit all bran med mjölk och slappar lite framför tvn.

Man märker att jag är sjuk på stegräknare.

Går runt  10.000 steg om dagen nu mot närmare 30.000 förut.

Men måndag morgon är det nya tag, om jag nu inte redan blir frisk till imorgon:)


Snart ska man även iväg till psykologen.

Ska bli så skönt att få prata av sig och få sig ett skratt.

Hon får mig alltid att skratta.


Av becky 84 - 1 oktober 2009 22:40

Nu är det snart dax för sängen.

Har fixat i ordning i lägenheten så det är rent och fint när älsklingen går upp imorgon bitti.

Han förtjänar det bästa utan tvekan!


Cora ligger redan inne i sovrummet  och sussar sött i sin korg.

Börjar tro att hon gillar Emil mer än mig.

Jag är ju mer den busiga av oss två och älsklingen är den som är den lugna.

Hela kvällen har hon legat vid älsklingen, t.o.m när älsklingen låg och sov så la hon sig vid honom och tryckte in sitt söta huvud i hans hand så han skulle klappa på henne.

Den här hunden är helt underbar.


Jag hoppas at jag är frisk i morgon så jag kan gå på praktiken.

Fast är jag lika snorig som jag har varit idag så stannar jag hemma, inte så mysigt för kunderna kanske om jag snorar över varorna :S


Jaja, ska sluta skriva en massa skit haha..

Sov så gott allihopa!

Höres imorgon.


Btw vill ni se vad älsklingen fick i 2 års present??

Av becky 84 - 1 oktober 2009 12:18

Hej allihopa där ute!


Nu var det några dagar sen man skrev.

Ligger hemma och är sjuk.

Där fick jag för at jag var så kaxig och sprang runt och sa att jag inte visste vad jag gör för bra eftersom jag aldrig blir sjuk!

Dada.. och nu har har jag varit genom förkyld hela den här veckan.


Så med andra ord har det inte blivit någon träning den här veckan, men så fort jag blir frisk så kör jag igång igen.

Det har ju t.o.m blivit mindre hund promenader nu under veckan, alltså inte mindre utan att dom inte är lika långa längre.

Men som sagt när jag blir frisk...


Idag har jag varit borta hos Coras ägare och fått henne lite klippt.

Vi har rakat bort en massa tovor, tror att lilltjejen tyckte det var skönt.

Hon var såå duktig.


Nu sitter jag och ser hem till gården och nyser haha


Hur är det med er där ute då?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards