becky84

Alla inlägg under oktober 2009

Av becky 84 - 26 oktober 2009 23:07

Min vackra älskling är inte här Gråter

Cora och jag saknar han grymt mkt.


Hoppas du sover gott älskling.

Jag håller tummarna för att du kommer hem till mig snart igen!!Kyss

Av becky 84 - 26 oktober 2009 14:48

Hej allihopa!


Har varit upptagen tills nu och där av den dåliga uppdateringen.

Men nu är man tillbaka i vardagen igen.


I lördags var det party och jag hade så sjukt roligt.

Tiden bara rann bara iväg.

Förhoppningsvis ska vi göra om det på fredag.


Idag har jag varit på praktik och måste säga att det gick riktigt bra.

Även där rann bara tiden iväg.

Hoppas att det går lika bra på onsdag.


Har nu varit ute på promenadmed Cora.

Tjejen är verklugen full av bus.


Ska nu ta tag i disken.

Hoppas allt är bra med er där ute.

Av becky 84 - 23 oktober 2009 12:16

Vaknade kl 8 idag och gick ut med Cora direkt.

När jag kom hem funderade jag på att gå och lägga mig i 1 tim till innan praktiken men insåg att det var onödigt.

Kommer nog bli tröttare av det, så jag satte mig och åt frukost och myste med lilltjejen tills jag var tvungen att fixa till mig och sen sticka iväg på praktik.


Praktiken fick toppen idag med.

Var full med energi.

Tacka koffeintab.


Även vågen var snäll emot mig.

Det går neråt.

Dagens morgonvikt: 58.1


Av becky 84 - 22 oktober 2009 22:45

Jag har haft en bra dag idag. Har varit igång hela dagen och faktiskt varit glad.

Jag ser t.o.m framemot praktiken imorgon.

Vilket känns skönt för en gångs skull.


Jag har varit så duktig och gått mina steg även idag. Kommer t.o.m att komma över 15.ooo steg idag.

Ska göra allt för att fortsätta så här.

Men nu ska jag ut med vovven och sen blir det sängen.


Sov så gott allihopa!!

 


Av becky 84 - 22 oktober 2009 16:14

Nu har jag kommit hem igen.

Har kollat runt lite, behöver köpa ett nytt plattningsmedel för håret.

Hittade ett bra på åhlens och självklart när jag tar den och ska läsa på baksidan så pang är jag full av medlet.

Flaskan hade gått sönder och jag hade typ hält ut hälften på mig och på golvet.

Gick fram till kassan och sa till men dom verkade inte bry sig..


När jag var inne på cubus var det en äldre man som ramalde framlänges på golvet pga att han inte såg trappan.

Stackarn kunde ha slagit ihjäl sig, som tur så verkade han inte ha skadat sig.

Expediten sa att det kan vara svårt att se trappstegen då det smälter ihop med golvet, men varför fixar dom det inte då??



Av becky 84 - 22 oktober 2009 12:38

Har sån jäkla mensvärk.

Blir tyvärr ingen träning utan går hellre ut en sväng med cora.

Rädd för att jag ska svimma av värken annars.

Ska träna lite här hemma om det blir bättre med värken

Av becky 84 - 22 oktober 2009 08:51

Sitter nu och dricker en chai latte.

Finns inget goare sätt att bli varm på, inte när man är själv iaf.



Av becky 84 - 22 oktober 2009 08:23

Nu är man  hemma igen efter promenaden med hunden.

Idag gick vi en ny väg och det gjorde det hela roligare.

Har nu iaf gått över 4.ooo steg, men är ännu är det många promenader kvar.


Idag ska jag även till sjukgymnasten och träna min rygg och lite annat.

Första gången på 3 veckor.

Har haft en svacka men nu ska jag upp igen och det kommer ju inte precis skada min rygg.


Nu blir det melrose place innan jag ska ner till tvätten igen.


Vilken sorts träning gillar ni bäst?

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards