becky84

Alla inlägg under juli 2009

Av becky 84 - 28 juli 2009 12:46

Hinner inte skriva så mkt. Ska nnämligen ner på stan.

Vill gå ner men det ser ut som det ska bli ett jäkla oväder :(

Frågan är om man ska vänta eller bara skynda sig ner.


Morgon vikten kommer jag int skriva förrens det börjar gå neråt istället för att det står still.

Börjar bli irriterande men vad finns det att göra?? Jo kämpa på!

 

Hoppas att ni får en topen dag och har sol ist för det här gråa vädret??


bloglovin
Av becky 84 - 28 juli 2009 00:01

Nu har man städat och donat här i lägenheten.

Vill att det ska vara fint när älsklingen vaknar imorgon bitti.


Idag har jag inte gjort mkt alls. Har bara tagit det lugnt.

Jag har inte haft någon ork till något, har inte ens varit ute och gått idag :(


Imorgon ska jag gå och se tornespelen och det ser jag väldigt mkt framemot.

Ska bli väldigt roligt.


Har planerat att försöka gå upp med älsklingen imorgon och sen försöka ta en morgon proemnad om jag inte är helt död när jag vaknar.


Igår var det 2 st som påpekade att jag har gått ner i vikt :)

Svarade med att jag trodde att jag hade gått upp. Glömmer ju bort att jag har faktiskt gått ner från 61 kg, så några kilon har jag ju förlorat, så lite glad måste jag vara över det.






Av becky 84 - 27 juli 2009 13:28

I helgen har min mamma varit här på besök.

Var riktigt mysigt och ha henne här faktiskt. Träffar inte henns så ofta ju.

Men det har blivit mkt mat och lite promenader, har ändå bara gått upp 100 gram bara

Vilket självklart är super.

Nu ska jag äta lite gröt och sen får jag se om man tar en promenad ner på stan el vad man gör.

Har lust att bara ligga i soffan och se Midsomer!


Hur är det med er alla där ute??

Av becky 84 - 25 juli 2009 10:01

Dagens morgon vikt är på 57.1

Det mrks att kroppen har en stillastående stund. Den vill inte gå ner mer utan har en paus.

Men det är bara att kämpa på tills det fortsätter.


Jag gick ännu mer igår efter sista inlägget. Tror det var nånting över 23000 steg. Körde 17 min på crosstrainern med men det är inräknat i stegen.


Nu ska  jag käka frukost och sen kanske det blir en morgon promenad.


Av becky 84 - 24 juli 2009 21:04

I kväll blir det filmkvällen med älsklingen och en tjejkompis. Har lite ångest för jag vill gå ut och  gå i en timme. Har iaf gått över 15ooo steg inatt men vill gå mer...gaahhh få se om jag ska gå senare ikväll.

Vad hittar ni på då?

Har ni tränat något idag.

bloglovin
Av becky 84 - 24 juli 2009 21:04
bloglovin

I kväll blir det filmkvällen med älsklingen och en tjejkompis. Har lite ångest för jag vill gå ut och  gå i en timme. Har iaf gått över 15ooo steg inatt men vill gå mer...gaahhh få se om jag ska gå senare ikväll.

Vad hittar ni på då?

Har ni tränat något idag.

Av becky 84 - 24 juli 2009 16:48

Btw hur går dte för er alla där ute? haft en bra dag? tränat?

bloglovin
Av becky 84 - 24 juli 2009 16:32

Dagensmorgon vikt är 57.0

Lite tråkigt men det är ju bara + 0,1

Tror det beror på att jag drack en massa vatten innan jag gick och la mig.


Idag har jag haft tid hos en sjukgymnast och så var jag tvungen att gå förbi arbetsförmedligen för att skriva på ett papper så att vikarien på soc kunde kolla att jag hade skött mig.


När jag kom till arbetsförmedligen så visste dom knappt vad jag pratade om och jag kunde inte hjälpa dom då jag knappt själv fattade vad det var jag skulle skriva på.

Efter mkt om och men så hittade dom rätt papper och jag hoppas på att få in pengarna på tis annars kommer en jävligt förbannad becky ringa den där idiot vikarien!


Fick gå typ en timme på stan innan jag skulle till sjukgymnasten.

Började knata om sjukgymnasten ungefär en halvtimma innan jag skulle vara där och när jag kommer dit ska jag ta upp min plånbok...

självklart ligger den inte i väskan, blir panikslagen och går igenom i huvudet alla butiker jag har varit i ifall jag nu har glömt den där.

Inser efter ett tag att jag inte har handlat något och min nästa tanke var att den har blivit snodd.

För jag var säker på att jag packade ner den i väskan imorse när jag letade efter frikortet.

Som tur var så fick jag träffa läkaren iaf fast att jag inte hade frikort eller leg.

Plånboken låg självklart i väskan men inte i den jag tog med mig på stan utan en annan som jag hade planerat ta idag pga att jag skulle ha med en tröja med.

Jag är så fruktansvärt virrig så jag blir trött på mig själv. ^^


Det gick iaf väldigt bra hos sjukgymnasten. Han var väldigt trevlig och extremt snygg!ilket jag tyckte var väldigt jobbigt. Gillar inte visa upp min kropp för snygga läkare.

Han ska iaf fixa ett träningsschema för min rygg och jag ska tillbaka på ons.

Det var tur att han var trevlig och skojig. Han skämtade hela tiden och han var väldigt enkel att prata med, sånt händer inte ofta.


Sen var det bara att gå hem och hämta plånboken och ner på stan igen.

Men då tog jag bussen. Var helt slut i mina stackars fötter. Har iaf gått 12000 steg nu och ska ta en sväng senare ikväll med.


 


bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards