becky84

Alla inlägg under juli 2009

Av becky 84 - 16 juli 2009 19:34

Råkade somna och vaknade 10 min innan friskis passet skulle börja.

Fan vad jag var besviken på mig själv svor och hade mig.

Som bestraffning körde jag ett dvd pass och det var f*n värre.

Svetten pissar om mig och kroppen är helt slut.

Är iaf stolt över att jag nu har tränar en timme iaf fast att jag missade friskis passet.

Måndag går nästa pass på friskis och då jäklar ska jag vara där.

Fast frågan är om inte dvd träningen ger mer..


Nu ska jag hoppa in i duschen äta en banan och sen ska jag ut och gå.



Har ni tränat något idag och isf vad?


bloglovin
Av becky 84 - 16 juli 2009 16:27

Då va rman hemma igen efter fikastunden.

Det var faktiskt riktgt trevligt och jag åt inte en enda bulle!

Fick höra en massa roliga historier och annat.


Om 2 veckor ska jag gå och kolla på tornespelen. Har aldrig gjort det  eller kanske när jag var liten men jag har inget minne av det.

Är ju en häst tokig tjej så jag ser väldigt mkt framemot det-


Har iaf gått mer än hälften av stegen idag och sen blir det träningspass om 2 tim.

Får se om jag kommer gå något efteråt beror nog på om jag överlever själva passet:)


Har inte ätit nå mer än gröt och en bar idag.

Ska äta lite nu innan passet annars kommer jag nog inte orka alls pga den här värmen.




bloglovin
Av becky 84 - 16 juli 2009 11:24

Nu sitter man och äter sin gröt och magen är redan mätt efter 3 tuggor??

Dagens morgon vikt är 57.3 Alltså 100 gram mer än igår.

Drack dock mkt vatten inan jag gick och la mig igår.

Jag märker iaf att kroppen är tajtare. kläderna sitter snyggare och så vidare, och det bara på 3 dagar så det är bara att kämpa vidare!


Ikväll blir det Friskis:) Ska bli kul och se hur det är med konditionen och styrkan efter så många månader.


Nu ska jag iväg på en fikastund! Skriver igen när jag kommer hem.

Ta hand om er!


bloglovin
Av becky 84 - 15 juli 2009 21:33

Har varit så jäkla trött och seg idag, så jag funderade på att skita i stegen idag och vila.

Sen hände något och jag bara gick ut, först och främst var det för att posta paketet till brodern i Estland.

Men sen tänkte jag att jag  ändå kunde gå runt en sväng och nu 2 tim senare är jag hemma igen.


Har nu gått 16000 steg idag. tyvärr blev det inte mer men det är bra att jag fixade mina 15000 som jag har planerat.

Imorgon blir det förhoppningsvis Friskis med :)


Kvällsmaten idag blev maten från igår som blev över.

Gott och mättande.


Köpte även hem saltade och rostade sojabönor idag.

Nyttigt godis om man är sugen på nått.

Var menngen att jag skulle köpa bars men dom hade inte den jag tycker om så det blev sojabönor.


Följ min blogg med bloglovin
Av becky 84 - 15 juli 2009 15:52

Hade fått en lapp om att jag skulle hämta ut ett paket.

Så jag blev helt överlycklig och trodde att det var min dvd som jag hade beställt, men när jag sätter mig vid datorn och ser att jag fått mejl där det står att dvdn inte kommer förrens om 1-2 veckor!!!

Då börjar jag fundera på vad det kan vara.

Tänkte då på att det kanske är korten som min systers fosterdotter tog när vi var i Estland och skulle skicka till mig.

Så jag traskar bort för att hämta paketet.

Damen i luckan ger mig ett gigantiskt paket och ser hur chockad jag såg ut och frågar.

Damen: - jag ser på dig att du är chockad.

jag: - ja, det här var inte vad jag hade tänkt mig!

Damen: - lycka till!

Jag går ut och tänker för fullt på vad det kan vara och vem har skickat paket till mig!!

Ringer Emil för att berätta

Jag: - jag har fått ett gigantiskt paket och jag vet inte vem det är som har skickat. Jag har inte beställt något. Vet du något om det??

Emil: - BRA! då har mina tyg mattor till bilen kommit!

Tror ni man kan  bli mer besviken???

Åh!! jag ville ju ha ett stort hemligt paket!

bloglovin
Av becky 84 - 15 juli 2009 13:21

Dagens morgon vikt  är 57.2

jag fattar inte hur jag har kunant gå ner så mkt så snabbt.

Börjar fundera på om det är vattenvikt men jag  har ju druckigt lika mkt nu idagarna..

Jag blir helt knas.

Hur som så blir det ju som en extra sporre som driver en framåt.


Idag har jag varit så trött så jag tog en riktigt lång sovmorgon.

Så nu sitter jag och äter frukost som även idag består av gröt,sojamjölk, äppelmos och psylliumfröskal.

Kan ju säga att min mage funkar nu :)


Ute skiner solen och jag tror jag ska ta en promenad.

Håller tummarna på att det inte är för varmt bara.


Hur går det för er där ute?


bloglovin
Av becky 84 - 14 juli 2009 21:33

Nu är man tillbaka efter 1½ timmes promenad.

Idag har jag gått 21.246 steg, vilket är 14 km efter mina steg.

Tycker det är riktigt skönt att vara ute och gå så här på kvällen.

Väldigt lugnt och harmoniskt om man tar bort alla packade sthlmare.


Ja, jag vet att jag klagar på dom mkt men jag har mina anledningar!

T.e.x nu när jag var ute och gick så var det ett killgäng en bit framför mig och självklart var dom fulla.

En tjej som är ute och går med hunden går om dom och då börjar en kille skälla ut henne för att hon inte hälsade på honom?!?

Alltså allvarligt vad är det för jävla sätt? Vem tror dom att dom är??

Hu, hatar den här veckan!!


Jaja, nu ska jag vika tvätt och sen blir det nog lite tv innan sängen.

Hoppas ni har haft en toppen dag!


bloglovin
Av becky 84 - 14 juli 2009 19:37
bloglovin

Nu äntligen är tvätten klar och jag ska bege mig ut på en promenad.

Hoppas inte att alla sthlm:are tagit över den här ön bara . Hatar den här veckan!


Iaf nu när jag  gick upp med tvätten så jag en engelsk bulldog utanför.

Var tvungen att stanna och verkligen glo.  Var på väg att vända mig om och fråga om man fick klappa.

Jag älskar dom hundarna, har alltid velat ha en sån.

Den skulle ha rosa nithalsband och heta Buster!

Är dom inte söta??



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards