becky84

Alla inlägg under juli 2009

Av becky 84 - 23 juli 2009 21:40

Min älskling har en så vit rumpa så jag kan använda den som ficklampa om jag behöver gå på toa mitt i natten ^^

bloglovin
Av becky 84 - 23 juli 2009 21:34

Nu har jag varit på en 1½ timmes promenad. har gått  20347 steg idag.

Äntligen är man tillbaka på 20000 steg/ dag.

Imorgon ska man springa en massa på stan då min cykel inte funkar just nu:/

Hoppas på bra väder bara och pigga ben,

Vad har ni gjort ikväll?

Av becky 84 - 23 juli 2009 16:47

Dagens morgon vikt är 56.9

Yes!!! jag är under 57 kg:)

Så jävla Happy.


Har precis kommit hem. Varit på fika med gamla piren. 

Vi var nere på hamnen för att köpa presenterna till tornespelen på tisdag. Ska bli så kul att se det.

Sen satt jag och Line ner vid hamnen och käkade glass och snackade lite tills hennes pappa kom och hämtade oss så vi slapp gå tillbaka.

Det var så sjukt varmt ute idag.


Har gått 9462 steg hittills.

Hoppas på att hinna gå min kvällspromenad oxå. Det beror på om en tjej kompis kommer förbi eller inte.

Hade varit kul att träffa henne.


Sen har ni säkert hört att gotlandsbåtarna har kört in i varandra i vid nynäshamnen.

Såg skadorna på aftonbladet nu och dom var ju inte små precis.

Hur fan lyckas man??


Nu väntar jag på att babe ska komma hem.

Då ska vi handla och sen blir det maaat.


Av becky 84 - 23 juli 2009 16:47

Dagens morgon vikt är 56.9

Yes!!! jag är under 57 kg:)

Så jävla Happy.


Har precis kommit hem. Varit på fika med gamla piren. 

Vi var nere på hamnen för att köpa presenterna till tornespelen på tisdag. Ska bli så kul att se det.

Sen satt jag och Line ner vid hamnen och käkade glass och snackade lite tills hennes pappa kom och hämtade oss så vi slapp gå tillbaka.

Det var så sjukt varmt ute idag.

 Har gått 9462 steg hittills.

Hoppas på att hinna gå min kvällspromenad oxå. Dte beror på om en tjej kompis kommer förbi eller inte.

Hade varit kul att träffa henne.


Sen har ni säkert hört att gotlandsbåtarna har kört in i varandra i vid nynäshamnen.

Såg skadorna på aftonbladet nu och dom var ju inte små precis.

Hur fan lyckas man??


Nu väntar jag på att babe ska komma hem.

Då ska vi handla och sen blir det maaat.


Av becky 84 - 22 juli 2009 21:18

Nu har jag varit ute i 1 ½ timme.Har gått ca 13000 steg idag. Bättre än inget alls:)

Har inte haft lust med nått idag, men har iaf varit duktig och städat här.

Imorgon ska jag upp med älsklingen. Ska tvätta o7.oo imorgon bitti.

Jag ska försöka gå en morgon promenix också.


Nu ska jag slänga mig i älsklingens famn!



Av becky 84 - 22 juli 2009 13:01

Dagens morgonvikt är 57.3


Har precis ätit frukost och ni kan ju gissa vad det är för något?

Har inte varit ute och gått ännu.

Älsklingen väckte inte mig imorse och då valde jag självklart att ligga kvar i sängen och kramas med kudden.

Har sovit toppen skönt i natt.

Idag  ska jag städa lägenheten. Det är ju inte precis skitit men jag tycker om att ha det rent!

 

Ha en toppen dag!!

Av becky 84 - 21 juli 2009 15:48

Nu har man kommit hem igen efter lite ärenden på stan.

har iaf gått  mina 15000 steg nu.

Kommer kanske gå mer sen. Beror på hur trött jag är.

Just nu är jag som en  zombie.

 Allt bra med er där ute?

Av becky 84 - 21 juli 2009 08:09

Dagens morgonvikt är 58.1

Har sovit 2 tim i natt men var duktig ändå och klev upp när älsklingen gick upp.

Frukosten blev gröt  med äppelmos, sojamjölk och mina psylliumfröskal.

Sen blev det en morgonpromenad på 1½ tim. Har gått 10610 steg av min 15000/dag.

Det var riktigt skönt att vara ute och gå igen även om det var lite segare mot slutet, men hade bestämt att jag skulle gå 10000 steg så det var bara att knata på.


Nu är man ny duschad och ska straxt sätta sig vid tvn och se skenet bedrar.

Ska försöka hålla mig vaken till ikväll för då kanske jag sover ordentligt för en gångs skull.



bloglovin

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards