becky84

Alla inlägg under september 2009

Av becky 84 - 25 september 2009 12:26

Att bara dricka en chai latte till frukost märkte jag nu att det var en dålig ide.

Har mått illa och varit svimfärdig under hela praktik tiden.

Så nästa gång jag inte är hungrig på morgonen sk ajag se till och äta en banan oxå.

Annars gick det faktiskt bra idag.

Jag är stolt över att jag stod ut och inte gick hem pga att jag mådde dåligt.


Nu är man iaf hemma och ska äta thai soppa.

Den luktar himmelskt gott.


När jag kom hem hade jag fått en räkning pga att jag uteblivit från en läkar tid som jag skulle på.

Blir så satans irriterad på mig själv att jag har glömt den!

Personen som jag skulle till börjar nog bli irriterad på  mig, det är ju inte första gången.

Problemet är att jag faktiskt inte gör det med mening, utan jag har totalt glömt bort det.

Nu ska min kalender iaf vara öppen vid dator hela tiden så jag kan se varje dag vart jag ska någonstans.

Vill inte missa fler tider.

 

 





Av becky 84 - 25 september 2009 09:34

Hoppas ni har sovit gott.

Själv blev man väckt  o6.2o av älsklingen som sa att Cora var nog kissnöjdig.

Så det var bara att gå upp klä på sig och ut.

När jag kom hem så slängde jag mig i sängen igen och somnade om.

Hade satt klockan på ringning vid 8 men har stängt av larmet och somnat om.

Vaknade nu o9.45

Först helt i panik för att jag försovit mig och att Cora måste ut och jag måste hinna med en massa innan praktiken.

Sen insåg jag att jag hade gott om tid på mig.


Dagens frukost blev en Chai latte. Var inte sugen på något annat och inte speciellt hungrig heller.

Men nått måste man ju få i sig så man orkar med praktiken och inte blir slö där.


Nu måste jag sticka, ha det toppen så höres vi senare.



Av becky 84 - 24 september 2009 12:43

Idag gick jag upp 20 över 6.

Jag blev väckt av älsklingen och lilla Cora som var helt överförtjust av att jag äntligen hade vaknat.

Vi gick iaf en morgon promenad och sen kom vi hem och gick  och la oss igen :)


Vaknade nu och undrar ännu över hur jag kunde sova så länge utan att vakna en enda gång.

Nu är jag vaken iaf och ser på hem till gården.

Har ätit lite frukost och ska snart ut på en promenad med Cora igen.

Tror vi ska gå till nån park så hon kan få springa fritt och kasta boll, hon verkligen älskar det!


Ha en toppen dag så höres vi senare!

 

Dont worry be happy!!



Av becky 84 - 23 september 2009 23:22

 

Av becky 84 - 23 september 2009 22:12

Crosstrainer 40 min

Gått 25.000 steg

Cyklat i 40 min


Sammanlagt:38.000 steg


Nu ska jag fortsätta i den här farten.

Imorgon ska jag gå 30.000 steg!




Av becky 84 - 23 september 2009 20:54

Nu har man tvättat klart, vikt ihop det och in i lådor och skåp.

Jag har tagit en lite mys stund med en kopp chai latte och en choklad bit, väldigt mysigt.

 

Ska se lite tv nu och sen springa lite på crosstrainern:)



Av becky 84 - 23 september 2009 18:35

Hej allihopa, allt bra med er?


Idag har dte varit full fart på mig hela dagen.

Började morgonen med en promenad med Cora och sen vart det praktik.

Praktiken gick faktiskt bra idag.

Vart lite små irriterad på lite små saker, men har bestämt mig för att göra mitt och sen hålla käften!


Efter praktiken var det bara att skynda sig hem och ut med Cora och sen ner på stan för att möta K.

Hon och jag har gått en sväng på stan och kollat runt lite.

Hittade hur mkt grejjer som helst som jag ville ha, men svårt när maninte har så mkt pengar just nu.

Allt som jag får in ska ju till Estlandsresan. Har planerat att shoppa en massa, om vi nu hinner det!

Sen var det att skynda sig hem för att tvätta.


Var meningen att jag skulle på ett friskis pass ikväll men det blev inte av.

Är verkligen helt slut och jag har ju hittentills redan gått över 20.000 steg idag.

Ska ta och springa på crosstrainern sen med, minst i 30 min.

Så lite träning har jag ju fått idag.


Nu ska jag se klart på The menatalist avsnittet och sen bär det av till affären för lite handling.


Men nu till er, vad gör ni ikväll??

Av becky 84 - 21 september 2009 23:38

Nu är natt promenixen avklarad.

Man märker verkligen att hösten är här för det är väldigt mörkt ute på kvällarna nu.

Vart tog sommaren vägen igentligen? tycker den har gått alldeles för snabbt, känns som jag inte gjort något under den här sommaren.


Nu är det inte länge kvar heller tills jag och babe ska åka tillbaka till Estland.

Kan ju inte säga nått annat att jag längtar.

Kommer bli så kul att få se huset som jag bodde i när jag var liten och ännu bodde med min mamma och mormor.

Ord kan inte beskriva hur glad jag är över att jag har hittat 2 av mina syskon därborta, nu är det bara 2 st kvar att hitta.

Har jag tur så fixar tv-bolaget det!


Ska nog ta och lägga mig straxt, ska bli så skönt och lägga sig hos min älskling.

Imorgon är han ledig pga förkylningen, riktigt bra då jag får lite extra tid att pyssla om han.


 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards