becky84

Alla inlägg under september 2009

Av becky 84 - 11 september 2009 10:07

Har pratat med min chef, vi kom överens om att jag stannar hemma med Cora nu och tar igen timmarna nästa vecka ist.

Glad över att man har en förstående chef!


Så idag blir det en städningsdag ist.

Vill att det ska vara riktigt snyggt och rent när babe kommer hem.

Han får ju oxå stå ut med en galen "kärring" haha..

 



Av becky 84 - 11 september 2009 09:25

Jag vill verkligen inte lämna henne.

Hon spydde precis igen, denna gg var det bara galla men jag är orolig iaf!

Stackars liten!!!

   


Av becky 84 - 11 september 2009 08:08

Den senaste tiden har det blivit mkt hundinlägg, men det är mkt som händer med lilla voffsen nu.

I natt vaknade jag av att lill tjejen kräktes. Tycker så synd om henne och idag har hon diarre.

Tror det beror på att jag gav henne lite kebab igår.

Kommer iaf hålla koll på henne rikitgt nu.


Ska iväg på praktik nu om 2 tim och vet ej om jag igentligen vill lämna henne själv men har ju inget val.

Sen är det bara i 2 tim så hon dör nog inte(får vi hoppas)

Vet att jag är nojjig ,men det blir man ju automatiskt när man inte riktigt vet hur man ska handla i sånna här situationer.


Nu när det mesta har handlat om lilla Cora så har jag gått upp lite men jag ska jobba mmig neråt igen.

Jag ska under 57 så är det bara!


Ha en toppen dag så skriver jag senare!!

Av becky 84 - 10 september 2009 13:02

Är dte nån som vet hur tikar reagerar vid löpning?

Var ut emed Cora för ett tag sen och hon började skrika på ett hest sätt.

Nän som har Löptikar som vet hur dom beter sig??

Kan skriket bero på löpningen??

Efteråt la hon sig bara raklång på rygg och vill gosa typ.. Blir helt knäpp.

Så jäkla orolig..Obestämd

Av becky 84 - 10 september 2009 06:36

Nu har  man vaknat och ska snart ut med lilla vovven.

Inte så mysigt väder ute precis nej...


Mådde väldigt dåligt igår och det var därför jag inte skrev något under hela dagen.


Emils bror kom förbi på film och godis.

Det var väldigt kul och trevligt med en massa godis:)

Så jag skiter i vikten idag .


Hoppas ni sover gott, höres senare.

Av becky 84 - 7 september 2009 21:15

Jag är helt slut efter den här dagen!


Praktiken gick väldigt bra och stället brann inte upp under dom 2 tim jag var där.

Dock han jag inte ens vara där i 5 min innan jag lyckades skära mig i fingret, väldigt typiskt mig.

Jag tycker iaf att det var väldigt roligt och dom 2 timmarna rann iväg snabbt.


Efter praktiken stack jag & Cora till J på fika  och skitsnack innan prinsessan skulle iväg och klippa sina klor.

Kloklippningen gick väldigt bra. Dom pasade även på att raka tassarna,bringan och klipap runt ögonen så nu kan hon se ordentligt.

Hennes tassar ser väldigt roliga ut just nu, påminner väldigt mkt om en råttas tassar.

Nu ska jag ut på en promenad med lill tjejen och sen blir det lite tv innan sängen.


Idag har jag gått runt 20.000 steg, så jag håller mig till utmaningen.

Hur går det för er andra där ute??



Av becky 84 - 7 september 2009 06:23

Allt bra med er?

Själv är man riktigt trött men måste ju upp för att gå upp med Cora och äta frukost med babe.


Idag är det en stor dag, ska börja praktisera och Cora ska klippa klorna idag.

Ska bli spännande och se om vi båda överlever detta haha.

Det ska nog gå bra, hoppas jag!


Nu har man druckigt 1 kaffe och ska göra sig i ordning för morgonpromenaden!

Btw ni vet att jag har den bästa älsklingen i världen va???



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards