becky84

Alla inlägg under september 2009

Av becky 84 - 15 september 2009 21:34

Idag har jag faktiskt varit ganska pigg genom hela dagen.


Träningen gick väldigt bra idag, kändes riktigt skönt faktiskt.

Skadade knäet igår kväll så jag trodde inte att jag skulle kunna gå idag, men imorse var det helt borta :)

Så imorgon J blir det ett friskis pass kl 17.oo


Annars har jag väll bara pysslat här hemma idag.

Klara inte av när det är skitit!

En sak som är helt klart jag kommer inte ha skitit hemma bara för att jag har hund.

Tycker inte om att det är en massa skit och damm på golvet, så nu dammsugar jag minst 1 gg om dagen då min prinsessa drar in en massa smuts utifrån.


Nu blir det kvällspromenad med Cora och älskling och sen blir det sängen!

Sweet dreams everybody!!!


Av becky 84 - 15 september 2009 10:24

R.I.P Patrick Swayze  

 

Av becky 84 - 15 september 2009 07:51

God morgon!


Har ni sovit gott? Det har jag , har som vanligt sovit som en bäbis.

Riktigt skönt att vakna självmant första gången på länge.

Tror älsklingen förvånad över att han slapp dra upp mig ur sängen idag haha..


Har precis kommit hem efter 1 timmes powerwalk med hunden.

Trodde det skulle vara piss väder ute då det var helt grått ute när jag vaknade.

Jag fick lite solsken och det var inte så farligt kallt heller.


Så vad ska jag göra idag då?

Kl 11.oo blir det gymmet för att träna ryggen. Har inte gjort det på en vecka och det märks.

Sen är det L-A kl 16.oo

Annars har jag nog inga planer.

Ska försöka ta med Cora på långa promenader och träna upp hennes kondis.

Känns som hon inte riktigt orkar gå med på mina promenader, dte kan ju bara vara ren fanskap från hennes sida med.


Hoppas ni får en toppen morgon så höres vi senare!

Var rädda om er!

 

Av becky 84 - 14 september 2009 22:35

Precis hem kommen från J.

Vi har sett svenska hollywood fruar tillsammans, vilka hjärndöda brudar.

Riktigt roligt att se och garva åt dom.

Det var iaf en riktigt mysig kväll.

Cora var väldigt avslappnad och jag kunde självklart inte låta bli att jävlas med henne då.

Haha, stackaren råkade rulla ursoffan och ramla ner på golvet.


Nu sitter man här och dricker sitt kvällskaffe innan det blir sängen.

Fast först ska lägenheten plockas i ordning och sen blir det att soman i älsklingens varma famn.


Sov gott allihopa där ute och tack för alla kommentarer!

 

Av becky 84 - 14 september 2009 12:17

Idag gick praktiken bra faktiskt.

Måste lära mig att lugna ner mig och inte bli så uppspelt bara.

Det bästa med allt är att jag inte skar mig idag:)


Nu blir det en promenad med lilla vovven!

Av becky 84 - 14 september 2009 09:09

Funderar på att gå på jucie diet för att rensa kroppen.

Tror jag behöver det.

Vad tror ni om det?

Ska kolla upp det lite först bara :)

Av becky 84 - 14 september 2009 06:34

Nu är man upp igen.

Har kollat mejlen och snart bär det ut på morgonpromenad med visbys finaste prinsessa!

Vad är det första ni gör på morgonen när ni vaknar??

 

Av becky 84 - 13 september 2009 21:41

Idag väckte lilla söta Cora mig halv 9.

Fick iaf 2½ timmes sov morgon idag.

Annars har jag gått upp mellan kl 6-7 varje dag dom senaste 2 veckorna.

Känns så kul att vakna när det första man ser är en super glad Cora som vill gosa och klappas.


Resten av dagen har jag inrte gjort så mkt. Har varit väldigt slö idag och haft väldigt ont i huvudet.

Hade tvättid och älsklingen var så snäll och tog hand om dom 2 sista maskinerna så jag och Cora kunde lägga os i soffan och somna.

Jäklar vad den hunden kan bufflas. Hon låg och tryckte in rumpan mot min mage flera ggr tills hon beslöt för att lägga sig vid fötterna ist.

Hon är verkligen en liten prinssesa och som ska behandlas så med. Hon kamn bli riktigt sur på en om man inte klappar henne när hon är på goshumör, Såå söt :)


Nu på kvällen har jag äntligen fått lite energi och har nu dammsugit så det är rent och fräscht.

Försöker se filmen på 4:an nu som är inspelad på gotland men jag har svårt att koncentrera sig för det ser ut som om den är dubbad...

Såg även kändis jungeln förut, VILKET SKIT precis som mamma söker eller vad fan det heter.

Hur fan kan man göra bort sig så mkt när man har barn?? Klarade inte av att se det för jag tycker att dom är så pinsamma.

Hade skämt om det var min mamma, men vissa gör allt för att vara med på tv och bli kändis, se bara på Kissie.


Men nog om mig hur är det med er??


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards