becky84

Alla inlägg under april 2010

Av becky 84 - 22 april 2010 16:28

DEPRESSION is not a sign of weakness,

  it is a sign that you have been tryin to be strong for too long.

Av becky 84 - 22 april 2010 12:29

Nu ska man iväg på mötet.

Jag har iaf hunnit tvätta och duscha både mig och Cora.

Så skönt att ha dagar som man verkligen håller igång. Tråkigt att det är sånt skit väder annars hade jag gått till mötet men nu blir det bussen!


Höres senare!



Av becky 84 - 22 april 2010 06:26

Då var uppe med tuppen igen. Jag har sovit extremt gott inatt och var pigg när Emil väckte mig.

Cora började morgon en med att spy 2 ggr, stackars lilla prinsessa!


Idag har jag lite saker jag ska fixa med:


¤ Cora ska badas.  

¤ Jag ska badas.  

¤ Tvätta.

¤ Tid hos L-A.  

¤ Lämna in lite papper.

¤ Dagliga promenaderna.

¤ Försöka gå 2o.ooo steg

¤ Morgon powerwalk


  

Av becky 84 - 20 april 2010 15:02

När jag och J var och handlade så hittade jag dom här shoten som energi drycken har gjort.

Trodde det bara var burn som hade det men även red bull har dom.

Självklart var jag ju tvungen att köpa det.  Allt nytt ska testas!!

Köpte en burn då jag inte gillar red bull alls längre. Har inte vågat testa ännu.

Är det nån som har testat dom? Goda eller äckliga?

  

Av becky 84 - 20 april 2010 14:48

Nu är man hemma igen.  De var helt underbart att gå ut och promenera med någon som man samtidigt kan prata med.

Jag och J gick bort till Länna kiosken och köpte en glass och lite kul godis och satte oss utanför. Jag tror vi satt där i närmare 1½ timma och bara pratade skit om allt och inget.  Jag älskar att jag har en vän jag verkligen kan prata med om allt!  Jag tror att jag och J alltid har kunnat prata med varandra och det är skönt.  Jag behöver ingen psykolog jag har J ;)


Lilla Josef var så gullig och ville dela sin kaka med Cora, vilket hon absolut gillade. Fick säga till henne flera ggr att hon inte skulle ta den. Haha stackaren,  måste ha varit jätte frestande att ha en kaka flygandes framför nosen och så får man inte äta upp den. Hon var iaf duktig och åt inte upp den.


Nu ska jag se lite desperate housewives och sen bär det ner på stan till L-A. Hoppas att älsklingen kommer ihåg att han skulle hämta mig efteråt. Får nog ta och höra av mig och påminna han :)


Av becky 84 - 20 april 2010 09:44

Orkade verkligen inte gå upp vid 6 imorse, var sååå trött när älsklingen försökte väcka mig. Istället blev jag väckt ett sms från en kompis och det var tur det. Klockan var då över nio och hade hon inte hört av sig så hade jag säkert sovit i några timmar till.

Konstigt nog väckte inte Cora mig heller, fast hon tyckte nog at det var mysigt att sova i sängen ihopkurad vid  mig.


Har nu iaf varit ute med henne på en liten sväng och ska snart gå en längre sväng med J&J. Jag ska se till at jag postar min brors brev med så det kommer iväg så fort som möjligt.


Sen vill jag framkalla lite bilder från min dator är det nån som vet hur man gör det? Någon bra sida som gör det?

 

Dagens vikt: 55,3.  Jag pendlar mellan 55-56.

Av becky 84 - 19 april 2010 23:50

Har precis skrivit klart brevet till min bror i Estland. Det blev 4 A4 sidor och nu har jag kramp i fingrarna, självklart är det värt det.

Måste säga att jag tycker de känns jätte tråkigt att jag inte kan träffa dom oftare. Vill ju verkligen lära känna dom. Systern har det ju gått bra med men brodern har jag bara träffat en gång. Jag vet att jag kommer att träffa han mååånga ggr till men vill som vanligt att allt ska ske NU!!

  

 

 

Av becky 84 - 19 april 2010 20:18

Har redan gått över 2o.ooo steg=). Kan ju säga att båda jag och Cora är trötta ikväll.

Imorgon ska jag ha lika mycket energi och jag ska fixa det igen!

Nu sitter vi allihopa i soffan och bara myser. Snart börjar Svenska hollywood fruar som jag självklart ska se.

Brukar ni se det med och i så fall vem gillar ni bäst?


  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards