becky84

Alla inlägg under april 2010

Av becky 84 - 19 april 2010 15:28

Träningen idag gick faktiskt bra. Kroppen orkade mycket mer än sist, men kan säga att jag är helt slut nu.


Var förbi Åhlens och köpte en titan stekpanna med. Vi har lyckats förstöra våran. Tycker att den är absolut den bästa stekpannan jag har haft. Stor och rymlig och fräsch!


Nu är det dags för att gå ut med Cora på en skön och solig promenad.

Kommer nog lyckas gå mina 2o.ooo steg idag, har ju redan gått över 13.ooo


Av becky 84 - 19 april 2010 11:51

Idag kom jag upp runt 6 fast att jag var sjukt trött när älsklingen väckte mig.

Jag och Cora gick på en powerwalk som vanligt. Vi gick en ny väg idag och det uppskattades av henne. Hon fick springa mer lös och det gick i 180 hela tiden.

Vi var ute i över 1 timme ( 63min).

Det är verkligen skönt att ha en hund. Tack vare Cora kommer jag ut en massa om dagarna.


Till frukost blev det äggröra idag, väldigt gott och väldigt länge sen jag åt det sist.

Nu ska jag se lite tv innan jag ska iväg och träna ryggen. Självklart går jag dit i det här underbara vädret.

Har bestämt att jag ska försöka gå upp mot 2o.ooo steg per dag.


Vad gör ni idag?

Av becky 84 - 19 april 2010 06:21

  

Av becky 84 - 18 april 2010 17:57

Äntligen har jag fått enrgin tillbaka. Känns helt underbart. Det finns så mkt jag vill göra just nu, hoppas att den finns kvar imorgon med för då blir det träning!

Nu kör vi igen efter en liten paus! Nån annan som vill?

Av becky 84 - 16 april 2010 11:43

Idag är det en sån dag då man bara vill lägga sig i sängen och aldrig kliva upp. Man önskar att man bara kunde försvinna och allt som man skulle ha gjort sköts av sig självt.

Har ännu inte kommit på varför  jag mår så här men jag gör det bästa för att tänka positivit och hålla igång.

Fast jag sket i träningen, iaf just nu. Kommer energin och viljan tillbaka så tar jag det då.

Just nu är jag helt groggy i hela skallen och det känns som jag är full.

Urs för sånna här dagar!

  

 

Av becky 84 - 15 april 2010 20:22

Idag har jag  varit riktigt seg. Vaknade och kunde knappt röra på armarna pga träningsvärk =) Underbar känsla även om jag inte kunde röra mig.

Till slut bestämde jag mig för att baka muffins för att ha något att göra. När dom var klara blev jag på riktigt städ och fix humör. Kände mig rejält huslig idag, värsta hemmafrun. Vill inte killar gifta sig med mig är dom ju korkade ;)


Nu sitter jag och älsklingen i soffan och ser vänner och äter muffins. Ha en toppen kväll people!

Av becky 84 - 15 april 2010 16:35

Här har ni aaanna aankas blogg adress:

http://annaankaofficial.blogspot.com/

Av becky 84 - 14 april 2010 21:32

Idag var jag ju hos sjukgymnasten och jag trodde ju att vi skulle prata en massa och att det inte skulle bli någon träning alls, men så var det inte alls.

Vi körde igång med träning direkt. Fick en massa roliga övningar jag skulle göra.

Fick iaf börja med att springa på Crosstrainern som uppvärmning, och jäklar vad lätt det gick! jag sprang på 180 utan problem. Jag har ju fått för mig att det var jätte trögt sist jag var där och benen var helt slöa då.

Mina dagliga powerwalks har gett mig rejäl kondis =)

Det var iaf riktigt skönt att få komma igång igen och jag ska dit på fredag  igen!


Dagens träning:

45 min sjukgymnast gym

Powerwalks: över 16.000 steg

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards