becky84

Alla inlägg under april 2010

Av becky 84 - 9 april 2010 07:02

För idag är det min födelsedag!!

Då är man 26 år och för varje år som går blir jag bara snyggare och snyggare ;)

  

Av becky 84 - 9 april 2010 07:02

För idag är det min födelsedag!!

Då är man 26 år och för varje år som går blir jag bara snyggare och snyggare ;)

  

Av becky 84 - 8 april 2010 20:11

Nu har jag städat klart tror jag..

¤ Dammat hela lägenheten

¤ Dammsugigt

¤ Tvättat

¤ Systemet(ska handla några cider imorgon bara)

¤ Handlat (bara bacon chips som ska handlas vilket jag och älsklingen tar imorgon när vi ändå ska köpa tårta med)


Nu ska jag bara vika all min tvätt och sen är jag nästan helt klar. Det känns så fruktansvärt skönt för min rygg börjar säga ifrån rejält nu. Tror jag ska ta ett varmt bad när jag är klar med allt och sen se lyxfällan.

  


Av becky 84 - 8 april 2010 17:45

Har ni inte läst den här bloggen så gör det!!


Jag råkade bara hittaden av en slump och jag finner inge ord. Efter att ha läst 70% av inläggen så vill jag bara spy och vet inte vart man ska ta vägen med informationen. 

 Hur kan vi säga att sverige är ett bra land när sånt här händer??

Av becky 84 - 8 april 2010 14:40

Har precis kommit hem. Blev förvånad över att allt gick så snabbt. Iofs såvar jag aldrig och köpte jeansen som jag planerade, men tänkte att det kunde jg göra imorgon eftersom jag ändå ska till L-A då.

Sen har ju min rygg/puckel börjat värka som bara f**n så jag kan knappt använda höger arm eller  vrida huvudet åt vänster utan att det gör ont.

Jag hann iaf handla hem lite saker innan jag beslöt mig för att gå hem.


Det är helt underbart väder ute idag, varmt och soligt. Äntligen kan jag ha vår jacka utan att frysa.

Snart ska jag iväg och hämta ut ett paket. Ska bli kul och se vad det är för något. Jag och Cora ska även förbi hundbutiken och köpa hem benen som hon älskar, om dom nu har fått in det. Dom har beställt det nu i 3 månader typ och ännu finns dom inte i butiken. Killen som jobbar där lovade att dom skulle vara inne i onsdags förra veckan, så är dom inte inne nu så vet jag inte vad jag gör!

Självklart ska Cora ha presenter med imorgon, inte bara jag =).



Av becky 84 - 8 april 2010 12:07

Nu börjas allt som ska göras idag.

Först ut med Cora och sen ska jag gå ner på stan och in handla det mesta inför imorgon och på lördag.

Måste vara hemma till kl 16 för då har jag tvättid och ska även börja städa.

Skönt att solen skiner ute iaf.

Hoppas ni har en toppen dag!



Av becky 84 - 8 april 2010 06:24

Hoppas ni har sovit gott, för det har jag gjort inatt och med så har jag ett bra humör idag. Jag håller tummarna att det håller i sig hela dagen för idag är det mycket som ska göras.

Som vanligt börjar vi med att gå ut men min lilla prinsessa! Power walk here i come!

  

Av becky 84 - 7 april 2010 20:33

Dagen har varit hemsk och jag har hatat varje minut av det.  Som tur är mpr jag bättre nu.

Sitter och ser på tv och äter lite choklad.

 Vad hittar ni på ikväll då?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards