becky84

Alla inlägg under april 2010

Av becky 84 - 14 april 2010 00:28

Istället för att gå och lägga mig så började jag att ståda toaletten. Varför?? Ibland för jag sånna sjuka städkickar och nu är toaletten ren iaf.


Imorgon ska jag besöka min sjukgymnast. Tråkigt nog har högra sidan av min hals svullnat upp. Håller tummarna på att jag inte blir sjuk nu.


Nej, sängen var det. Sov gott allihopa!

 

  

Av becky 84 - 13 april 2010 21:16

Jag 7 år gammal och ska börja skolan i Estland  .

Av becky 84 - 13 april 2010 19:51

..att man alltid ger andra beröm hela tiden men inte sig själv?

Nån gång ibland måste man ju även tala om för sig själv att man är duktig eller hur?

Jag vet att jag inte heller är bra på det men vissa dagar så händer det faktiskt.

Vi måste vara mer rädda om oss själva, hur ska vi annars kunna må bra?

Av becky 84 - 13 april 2010 07:29

..är det ute idag. Här i visby har det varit grått och dimmigt i flera dagar nu. Så igår kväll så jag till Emil - Imorgon SKA jag ha sol och idag skiner den. Kanske ska börja säga det varje  kväll ;)


Morgonpromenaden var iaf riktigt skön, Har inte varit ute på powerwalk sen i torsdags tror jag. Skönt att komma igång igen. Även lilla Cora verkade gilla det så som hon skuttade omkring och busade hela vägen.


Sitter nu och äter frukost bestående av hallon yoghurt och allbran.

Förresten så har jag fått en massa kommentarer av människor runt omkring mig om att jag har blivit så smal. Så med andra ord så har dom här promenaderna varit posetiva :) Skönt att det börjar ge resultat!

Av becky 84 - 13 april 2010 06:26

ÄNTLIGEN börjar jag må normalt.  Vaknade o6.oo av mig självt idag helt utvilad. Väldigt bra gjort av mig. Det första jag gjorde var att ta tag i tvätthögen så jag blev av med den, och nu sitter jag och dricker lite kaffe innan jag ska bege mig ut på morgonpromenad med lill sessan.


Cora är helt otrolig. Hon kan inte väcka en "normalt" utan det måste vara i 180. Råkade säga ett pip när jag vaknade och hon kom bokstavlingen flygandes och landade på mitt huvud. Som tur var så låg jag ju under täcket. Hon är underbar!

  

Av becky 84 - 12 april 2010 21:01

Hej allihopa!


Hur är det med er?

Anledningen varför jag inte har skrivit något inlägg förens nu är att jag har haft fullt upp.

Fyllde år i fredags och hade fest på lördag. Jag hade verkligen skit kul och blev för full och där av så mår jag som jag mår. Det har fortfarande inte gått över.

Minns inte sist jag mådde så dåligt som jag gjorde igår. Men man lär sig väll av sina misstag.


Nu har man iaf duschat och pysslat om sig och mår bättre. Ligger nu i soffan och ser Svenska hollywood fruar.


Av becky 84 - 9 april 2010 23:04

Jag har haft en underbar dag och är nu helt slut.  Så snart blir det sängen men först och främst ska det plockas iordning här först. Glömde som vanligt att ta kort men hoppas på att komma ihåg det imorgon då det blir PARTY!


Tack för alla gratulationer, ni är hur gulliga som helst!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards