becky84

Alla inlägg under april 2010

Av becky 84 - 7 april 2010 09:48

God morgon allihopa,


Idag blev det en liten sov morgon. Önskar verkligen att jag hade blivit piggare av det och inte tröttare. Av någon anledning är kroppen helt off idag. Har inte kommit på anledningen ännu men jobbar på det. Kanske har jag haft en jobbig natt med mardrömmar men att jag inte minns det bara. Hoppas iaf på att jag piggnar till snart.

Idag ska jag nämligen till sjukgymnasten. Ska bli grymt skönt att komma igång och börja jobba med min rygg igen, nu är det bara energin som fattas.


Förresten för er som tycker att jag ältar mitt liv har jag bara en sak att säga hopp upp och ta er nånstans!

Tror ni på allvar att jag tycker det här är kul? att jag gör njuter av att vakna mitt i natten och gråter som ett barn men jag har ingen aning om varför?  Att jag drömmar mardrömmar 8 av 10 nätter och kan inte sova, att jag är helt slut i kroppen hur mkt eller lite jag än sover? Tror ni inte jag önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och sen bara PUFF  så var allt bra? Jag är riktigt less på det här och det blir inte bättre av att folk tjatar på mig om allt jag borde göra och inte göra. Jag gör så gott jag kan! Jag klarar mig helt perfekt utan erat tjat. Skaffa er något annat att lägga energin på ist!


Med vänliga hälsningar // lilla jag =)

Av becky 84 - 6 april 2010 22:14





 

Man måste göras sig av med dåliga människor runt omkring sig och fylla på med bra människor.

Av becky 84 - 6 april 2010 20:58

Just nu sitter jag och ser på tv och väntar på att the mentalist ska börja.  Jag verkligen älskar den serien. Simon Baker är riktigt läcker och så charmig i serien.


Vad tycks?

  


Av becky 84 - 6 april 2010 14:02

Försökte skriva imorse men kunde inte komma in på sidan.


Jag gick iaf upp vid 6 och skulle dricka kaffe innan jag skulle ut med Cora. Tyvärr blev det ingen kaffe då jag spillde ut allt över vardagsrums bordet. Allt gick bara åt skogen imorse, men jag var duktig ochgick min powerwalk iaf.


J hörde av sig idag så jag gick och snackade lite skit med henne medans hon väntade på S som var hos tandläkaren. Vi hade mycket att prata om kan jag säga.  Så skönt att prata med henne för vi tycker oftast precis likadant om saker och ting.


Snart ska jag städa lite innan jag ska till L-A. har inte träffat henne på 1 ½ vecka så det ska bli skönt att få prata av sig lite.



Av becky 84 - 5 april 2010 11:09

Hej Hej,


Det känns verkligen som det är söndag idag.


Har iaf varit ute på en 1 timmes lång powerwalk med lilla Cora. Hon var så duktig och hälsade på två hundar idag. Så bra gjort!


Idag så ska vi på påskmiddag hos Emils föräldrar.

Hans 2 bröder ska åka med oss dit och det ska bli kul att se hur vi ska få plats i den lilla bilen! Om inte annat så får man sig ett gott skratt haha..


Nu blir det lite städning innan man ska börja göra sig iordning.

Av becky 84 - 4 april 2010 21:18




   GOTT!!!

Av becky 84 - 4 april 2010 16:29

Jag ska ta och flytta mig från datorn nu och ta en skön promenad med Cora.

Kan ju inte sitta och glo på min skönhet hela dagen =)


Av becky 84 - 4 april 2010 15:24

Nu är den klar och redo för mig.

Den är så söt och liten, precis som jag!


Här är min nya älskling!

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards