becky84

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av becky 84 - 3 januari 2010 21:58

Hur endel tjejer kan svälta sig själva och sen bli arga på sig själva när dom failar och går upp i vikt?

Kroppen behöver mat för att funka!

Ni kommer aldrig lyckas gå ner i vikt och behålla vikten utan att till slut svälta er till dötts. Är det verkligen värt det?


alla där ute som tror attjag har en ätstörning bara för att jag går ner i vikt så kan jag bara säga att ni har fel!

Jag äter mat! och jag varken spyr upp skiten el svälter mig!

Kommer aldrig kunna få en snygg kropp igenom att hålla på så där för så fort man äter då så går du upp direkt.

Ät normalt och MOTIONERA så ska ni se att det funkar ;)

Av becky 84 - 3 januari 2010 17:02

Kvällsmaten var meningen att det skulle bli sushi men det blev rökt lax ist.

Så grymt gott!


Nu ska man lägga sig i soffan och se en värsting till syster.

Första gången jag såg den så satt jag och vek mig av garv, var väldigt liten då.

Ska bli kul och se om jag tycker den är lika kul nu.

 



Av becky 84 - 3 januari 2010 11:21

Hoppas ni har sovit gott, det har iaf jag.


Idag har jag bara planerat att ta det lungt och mysa med Cora och se på en massa serier.

Imorgon är det praktik igen och jag ser verkligen framemot det faktiskt.

Är välsdigt glad över att min näsa inte är lika blå längre och alla andra blåmärken börja försvinna:)

Har inte lika ont längre heller.


Btw var så duktig och sprang på Crosstrainern igår kväll!


Vad har ni för planer för idag då?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards