becky84

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av becky 84 - 12 januari 2010 22:27

Bada badkar är nog en av dom bästa grejjerna man kan göra när man känner sig dålig.

Känner mig som en helt ny människa.

Det viktigaste av allt, jag fryser inte längre=).

 


Hade tur och halkade inte idag heller;)

Av becky 84 - 12 januari 2010 20:41

Sitter nu i soffan och häller i mig C-vitamin.

Förkylningen har blivit lite värre. Har verkligen ont i hela kroppen men vägrar ge med mig.

Ska sitta och hälla i mig vitaminer och skit.

Imorgon ska jag på praktiken hur jag än mår. Har varit mycket sjuk den senaste tiden och vill inte vara borta mer. Har ju bara 1 ½ månad kvar:(

Tycker det faktiskt är tråkigt. Trivs så sjukt bra på stället!


Annars så har jag varit litte deppig den snaste tiden. Har inte mått så bra och har med andra ord inte hållit på med viktien heller.

Tror det hela beror på at jag väll haft en förkylning smygandes i kroppen,brukar bli deppig och svidig då...

Satt iaf och tänkte och kom på att det här skulle ju vara mitt år, så det är bara att se till att ta hand om mig själv och vad det nu innebär.

Jag får må dåligt om jag nu gör det, alla har dåliga dagar!

Jag kan ju inte bli sur på mig själv så fort jag har en dålig dag.

Nej, jag ska vara rädd ommig själv eller hur??


Nu ska jag se klart unga mödrar och dricka mitt C-vitamin brus.



Puss på er!

Av becky 84 - 12 januari 2010 14:05

Självklart blir jag sjuk nu när jag har planerat en massa.

Det är så varje gång.

Halsen gör ont och jag små hostar redan.

Jag har typ nästan sovit hela dagen pga matthet. Är väldigt glad för att man har en liten Cora sovandes brevid en hela tiden. Hon kan verkligen värma en.


Nu har jag ätit lite och ska ut på promenad med hunden, efter bär det av mot L-A.

var ett tag nu sen jag var där. Skönt att jul och alla ledigheter är över nu så man kommer tillbaka till sin vanliga vardag igen.


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards