becky84

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av becky 84 - 20 januari 2010 21:41

Happy wife, Happy life!!

Av becky 84 - 20 januari 2010 16:00

Vet faktiskt inte vad jag ska säga om det.

Det gick båda bra och dåligt.

Det bra var att butiken är väldigt nöjda med mig. Jag är väldigt duktig,ordningsam och noggrann.


Det tråkiga var att chefen visste inte om han kunde anställa mig efter praktiktiden då det inte behövdes nå folk just nu, men jag kanske kunde bli anställd om han fick pengarstöd eller vad man ska kalla det från arbetsförmedligen, det berodde på hur mkt han kunde få.

Håller tummarna på att nån säger upp sig eller liknande inom den närmasta månaden;).

Sen var det inte heller så bra att jag inte var kassavan, men det sa jag att det kunde jag gärna testa på.

Så det är väll bara att hoppas eller hur!

Av becky 84 - 20 januari 2010 09:09

Nu har jag hållit på i 1½ timma och under den tiden har jag hunnit damma hela vardagsrummet, bäddat sängen och små fixat.

Ska snart börja göra mig klar för praktiken med.

Hoppas att energin håller i hela dagen!


Listan på saker som ska göras idag:

- Damma hela lägenheten.(Fixat vardagsrum och ½ köket)

- Städa toan.

- Fixa närvaropapprena.

- Fixa soc papprena.

- Köpa kartong till presenterna till systern.

- Dammsuga hela lägenheten

- Städa ur garderoben.

- Tvätta golven.

- Gå 15.ooo steg.


Är på G iaf:)

Av becky 84 - 20 januari 2010 07:35

Har varit vaken sen kl o6. Var inte så svårt att vakna som jag trodde.

Hade satt kl på halv 7 men var redan vaken vid 6. Tänkte först ligga och dra mig tills mob ringde men varför då igentligen? så jag gick upp och myste lite med Cora och älsklingen.


Cora och jag har redan varit ute på en liten morgon prommis.

Blev inte så lång som jag ville men jag ska ännu gå ut med henne en gång till innan jag ska på praktik.


Frukosten idag bestod av två mackor (Kärnor&protein bröd) med keso,kalkon gurka och ost som pålägg. Till det drack jag ett glas ananas jucie. Har blivit lite halft beroende av det. De är så sjukt gott!


Morgon vikten:56,6


 

Av becky 84 - 20 januari 2010 00:16

Har jag varit dom senaste veckorna och pga det har jag kommit efter mycket när det gäller både lägenheten och mig själv.

Jag har nu bestämt mig att lägenheten ska få sig en riktig omgång imorgon.

Har hunnit städa toan nu och tagit en bit av köket. Äntligen känns det som jag börjar få lite ordning igen!

Ska upp kl o7.oo imorgon. Det kommer även hjälpa mig att sova ordentligt på nätterna, måste få in min vanliga dagsrytm igen.



Jag börjar inte praktiken förrens kl 1o så jag hinner göra en massa innan jag ska iväg.

Imorgon kommer även arbetsförmedligen till praktiken för att kolla hur det har gått för mig. Håller verkligen tummarna för att chefen tycker att jag är duktig.

Har sån ångest för att jag inte var på praktiken igår och ist var hemma med Cora.

Insåg ju på kvällen att det var totalt onödigt för mig att var hemma. Ska prata med Chefen imorgon om jag kan ta igen gårdagen nån dag nu i veckan. Ska även be om ursäkt och förklara situationen för honom.



Som tur är så har jag inte gått upp i vikt iaf. Längtar verkligen tills våren kommer och man kan ta riktigt långa och mysiga promenader.

Visst kanman göra det nu med men jag har inte lika mycket ork till det när man vet att det är iskallt och halt ute.

Men imorgon blir det iaf en halv lång morgon promis med Cora.

Ska även börja skriva morgon vikten så jag håller igång.



Nu ska jag och sova så jag har ork till imorgon. Kommer bli en lång dag!

Sov gott allihopa!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards