becky84

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av becky 84 - 18 januari 2010 15:16

Råkade somna i soffan efter ett avsnitt av desperate housewives.

Har iofs inte sovit ordentligt inatt. Somnade inte förrens nån gång efter o2 och vaknade flera ggr under natten tills jag gick upp vid halv 9.


Jag har äntligen fått min lilla huset på prärien dvd.

Eller fått och fått vi ska hämta den sen när babe kommer hem från jobbet.

Ska bara sitta och mysa i soffan och se det hela kvällen med min lilla Cora i famnen.


Nu ska jag iväg till affären för att handla lite.

Undra vad vi ska käka till middag ikväll?

Har ni nå bra förslag?

    


Förresten så känns det som att jag förlorade en massa läsare bara för att jag är lite emot att svälta sig ner i vikt.

Plus att många av dom som gör det är redan så smala och tycker det är synd att dom inte kan bli fria från sin sjukdom.

Men alla har väll rätt till en åsikt?

Jag menar ju självklart väl !



Av becky 84 - 18 januari 2010 11:17

Hej allihopa!


Idag skulle jag ha varit på praktik men min stackars prinsessa har fått någon ögoninfektion. Så jag måste tvätta ögat 1 gång i timmen med koksaltlösning.

Så det blev bara att stanna hemma.

Hoppas verkligen att hon blir bättre imorgon.

Såg så hemskt mycket framemot praktiken idag men jag kanju inte bara lämna lill tjejen så där.


jag började morgonen med en promenad. Efter det blev det lyx frukost med ananas/apelsin jucie och smörgåsar med en massa gott och nyttigt på.

För att inte helt tråka ut sig så har jag satt på en film med steven seagal eller hur man nu stavar hans namn.

Det var en av dom sämsta filmerna jag sätt. Brukar gilla filmerna med honom annars men den här verkade nästan som det var meningen att den ska vara kass el?

Han kan väll inte vara med i en sån här film annars?

Man kanju tro att det var en 5 åring som hade producerat den..


Annars har jag väll inte så mycket planer för idag. Ska dona och fixa lite om jag har lust lite senare.


Höres senare!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards