becky84

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av becky 84 - 4 januari 2010 22:05

Ikväll var det meningen att jag och babe skulle ha en riktig mysafton.

Vi var och köpte lite godis och fixade lite filmer som vi skulle se.

Båda två var riktigt trötta idag och jag hade världens huvudvärk så det var skönt att bara ta det lungt.


Vi bestämde oss för att se The Invention of Lying.

Den var faktiskt rätt så komisk, en väldigt annorlunda film.

Tyvärr så råkade både jag och älsklingen somna under filmen haha.

Man känner sig verkligen gammal när man somnar under en film bara så där.

Hur som får jag se slutet en annan gång.

Men se filmen absolut, den var bra det jag såg iaf.


Vaknade nu halv 10 såjag satte igång och städa lite här i lägenheten.

Dammsög och plockade och dammade, så nu är det oxå gjort.

Älsklingen var så snäll och diskade.


Nu ska jag se lite paradise hotel och sen blire nog sängen.

Har ni gjort något kul ikväll då?

Av becky 84 - 4 januari 2010 09:13

Äntligen måndag och nu är alla rutiner tillbaka.Har faktiskt längtat efter den här dagen under all ledighet.

För nu är det full rulle igen.


Ville iaf bara säga god morgon.

Ska nu fixa till mig och senbär det av mot praktiken i några timmar.


Ha det greeaat!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards