becky84

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av becky 84 - 7 januari 2010 14:21

Kan jag aldrig bli pigg?

Jag bara sover och sover.

Hade ju en period under jul och nyår som jag var normal pigg, men nu är det borta igen.


Jaja, nu ska jag ner på stan och shoppa födelsedagspresent till min älsk.

Av becky 84 - 7 januari 2010 01:19

Har nu suttit uppe ett tag själv, älsklingen gick och ladde sig för länge sen.

Stackaren är ju inte riktigt frisk. Han har nån infektion i kroppen som vägrar ge med sig =(

Hursom helst så har jag nu gjort det fint för honom imorgon bitti.

Tror inte han kommer må så bra så jag har gjort lite små grejer för att hjälpa han lite.

Vill att han ska ta det så lungt han bara kan.


Var precis ute med vovven på sista kvällspromenaden med.

Är verkligen helt överlycklig för att jag har henne. Hon håller verkligen mig igång.


Jag har suttit och planerat lite inför babes fest på lördag med. Gullet fyller ju år då =)

Har nu skrivit en lista på saker som måste köpas hem och det var inte så lite heller.

Hoppas jag hinner ta det mesta imorgon så det inte blir en massa stress.

Hittade en alkoholfri drink som verkar skit god som jag ska göra åt 2 tjejer på lördag. Kommer nog dricka den mest själv haha.


Nej sängen var det ja,

Sov så gott allihopa!


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards