becky84

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av becky 84 - 25 januari 2010 23:58

Fick den här kommentaren av Felicia gällande det här inlägget:

Bullshit. Stämmer in på småsaker, ja. Men sånt som faktiskt gör ont sätter bara rejäla ärr på själen, och man blir inte ett dugg starkare. Man förstår nog mer om livet, men man blir inte stark av sådan kunskap.


Mitt svar på det är:

Alla har vi levt olika liv, men för mig och det jag har varit med om så stämmer det faktiskt. Vill inte gå in på vad  då jag tycker det är onödigt.

Självklart har jag fått rejäla ärr på själen vilket jag går hos en psykolog och bearbetar, men jag har faktiskt blivit tuffare av det också. För nu vet jag att jag kan ta mig igenom det mesta som händer mig. Jag har styrka till det och jag ger inte upp!

Men som sagt det gäller mig. Jag skrev inte att det gäller alla i hela världen.

Av becky 84 - 25 januari 2010 22:14

Självklart när typ alla mina blåmärken äntligen börjar försvinna, då halkar jag självklart utomhus. Kan ni gissa vart? Vid ett övergångsställe. Tur att man inte blev påkörd. Slog i ena knäet ordentligt.

Kan dom där jävla vägarbetarna ta och sanda vägarna kanske? Tänk om en 80-årig dam ramlar och slår sig! ARG!!

Av becky 84 - 25 januari 2010 15:42

Har precis ätit min älskade estnisk sallad. Kan verkligen inte få nog av den! Men nu är jag iaf mätt och belåten.


Idag har jag varit på praktik. Det gick bra även idag. Tiden går så sjukt fort nuför tiden. På onsdag ska jag testa att sitta i kassan för första gången. Hoppas på att det kommer att gå bra. Är ju såsjukt rädd för att göra fel:(.


Har även varit ute med Cora på lång promenad nu. Hon har blivit så  busig. Hon springer runt och jagar ingenting.

Älskar den hunden så sjukt mkt.


Nu blir det lite rena rama rolf. Fryser sååå mkt bara...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards