becky84

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av becky 84 - 27 januari 2010 19:15

De är typ snöstorm ute. Var ut med Cora nu och hennes svarta tröja var nästan helt vit av allt snö! Jag hade snö typ överallt.URS!

Kommer absolut inte gå ut nå mer ikväll förutom Coras sista promenad ikväll.


Har börjat träna skvaller träning med Cora nu. Hoppas att det hjälper henne med att sluta skälla på andra hundar:) Hittentills har hon varit jätte duktig.


Hoppas ni har det varmt och skönt inom hus!

 

Av becky 84 - 27 januari 2010 16:01

Nu är man hemma igen.

Praktiken gick bra idag men efter ett tag fick jag en extremt mensvärk och blev illamående. Trodde att jag skulle börja spy vilken stund som helst. Men jag bestämde mig för att köra på iaf. Köpte en pepsi och en anton berg choklad och körde på.

Av nån  konstig anledning så känns det som att det är fredag idag. Så jag höll på att säga trevlig helg till allihopa på jobbet när jag skulle sluta idag haha.


Efter praktiken så sprang hem till Line för att skriva på ägarebytes papprena. Ska bara posta papprena sen så är lilla Cora snart min:). Måster erkänna att det känns lite konstigt. Kommer jag klara av att vara en hundägare? JO, självklart! Jag klarar allt eller hur!


Nu ska jag ner med tvätten och tvätta lite.


 

Av becky 84 - 27 januari 2010 09:11

God morgon!


 Idag har jag lyckats försova mig. Dte var bara att slänga påsig kläderna och ut med vovven.

Sitter nu iaf och äter frukost bestående av gröt med äppelmos och lite mjölk. Gott och nyttigt.


Dagens morgonvikt: 55.9 - 0.4

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards